Avatar billede dmg Nybegynder
18. marts 2003 - 14:31 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Mangler drivere til amitech computer

Hej drenge...

Jeg har har fået en amitech bærbare for et stykke tid siden.

Nu hvor jeg har geninstalleret operativsystemet har jeg desværre kommet til at smide min cd væk.

Er der nogen der har en ide om hvor jeg kan download diverse driver til computeren??? Det er en FreeNote Lite 4209. Jeg skal bruge drivere til Lan, PCI, Display, audio, etc. Driveren skal passe til windows 2000...

Selvføleglig er det muligt på amitech's hjemmeside, men mit serie nummer er blevet lidt udtydeligt og derfor er det ikke lykkedes mig at komme igennem til deres support side.

Nogen gode ideer???
Avatar billede klatten Nybegynder
18. marts 2003 - 14:34 #1
http://www.amitech.dk

under e-support
Avatar billede riversen Nybegynder
18. marts 2003 - 14:39 #2
amitech.dk --> under download --> vælg notebook --> under freenote 42xx
Avatar billede riversen Nybegynder
18. marts 2003 - 14:40 #3
svar
Avatar billede riversen Nybegynder
18. marts 2003 - 14:40 #4
e-support --> download ;-)
Avatar billede dmg Nybegynder
19. marts 2003 - 09:07 #6
Hehe helt sikkert... det er mig der, ik så mig ordenligt efter.

Tak skal i ha
Avatar billede klatten Nybegynder
19. marts 2003 - 09:47 #7
selv tak