Avatar billede dumazz Nybegynder
21. marts 2003 - 13:58 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Banner "holder"

Hejsa....

Jeg vil gerne have lavet en fed banner "holder".... lignende den på www.guleroden.dk

Skal være til 4 stk. 125*125 pixels
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
21. marts 2003 - 13:59 #1
lodret eller vandret ?
Avatar billede dumazz Nybegynder
21. marts 2003 - 14:03 #2
vandret... men når det er et kvadrat kan den vel bare drejes....
Avatar billede dumazz Nybegynder
21. marts 2003 - 14:04 #3
Bredden med bannere skal være 750 pixels
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
21. marts 2003 - 14:05 #4
jeg mener... 4 stk ? - så forstår jeg slet ikke spørgsmålet...
Avatar billede mal_t Nybegynder
21. marts 2003 - 14:05 #5
Hmm, kunne vi evt få det banner vi skal lave til?

Lige en enkel kommentar som ikke omhandler spørgsmålet men ham der har
dumazz´ point statestik :

Point ved oprettelse 300,00
Point opsparet (30 dage * 5 point) 150,00
Point tjent 614,00
Point brugt 855,00
Point ude 950,00
Banner point 0,00
I alt -741,00 "

Point ude 950 ? Måske man skulle få accepteret nogen af spørgsmålene!?

/MaL_T
Avatar billede dumazz Nybegynder
21. marts 2003 - 14:14 #6
|-Banner-Banner-Banner-Banner-|

et eller andet... ligesom den i højre side på guleroden...
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. marts 2003 - 14:20 #7
hmm dumazz ik for noget kritik men hvad har du lavet på din side selv???

du har efterhånden spurt om hver enkelt lille ting, hvorfor ikke oprette et spørgsmål om nogen gider at lave et design til dig, men som mal_t er inde på kræver det at du giver point istedet for at "glemme" at lukke dine spørgsmål
Avatar billede henrik27 Nybegynder
21. marts 2003 - 14:43 #8
Her er et forsøg fra mig, det ser nu meget spændene ud, med dine point......

http://www.web-effekter.dk/eksperten/bannerholder/

Mvh. Henrik
Avatar billede grafix Nybegynder
21. marts 2003 - 15:15 #9
Pas på Dumazz er en fedterøv.... han betaler ikke hvad han lover... http://www.eksperten.dk/spm/330589
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. marts 2003 - 15:33 #10
hmm jeg vil mene dumazz snart burde ha en advarsel for det han går og laver der er mange spørgsmål hvor han har taget point selv selvom folk kom med gode forslag
Avatar billede hjml Nybegynder
21. marts 2003 - 16:02 #11
Jamen er det ikke også noget med at hvis man tjener penge på sitet skal man over på sharkforum og søger ?....for gulerod.dk tjener han da penge på...
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. marts 2003 - 16:06 #12
hjml tror ALDRIG guleroden bliver en side dumazz for det var bare noget han linkede til *GG*
Avatar billede hjml Nybegynder
21. marts 2003 - 16:08 #13
nååår okay...læste forkert...hehe
Avatar billede dumazz Nybegynder
23. marts 2003 - 18:52 #14
henrik> den skal være vandret...
Avatar billede henrik27 Nybegynder
24. marts 2003 - 08:12 #15
dumazz> Du skriver jo selv "vandret... men når det er et kvadrat kan den vel bare drejes...."

Mvh. Henrik
Avatar billede dumazz Nybegynder
24. marts 2003 - 09:09 #16
Det skal kunne "hænge" i luften.... den du har lavet ligger op til at sidde på noget andet... og for 150 point forventer jeg noget der er gjort lidt mere ud af....
Avatar billede grafix Nybegynder
24. marts 2003 - 10:30 #17
Henrik.. du skal bare være glad hvis du får halvdelen af de point du har fortjent for dine anstrengelser. Dumazz er nemlig en fusker
Avatar billede henrik27 Nybegynder
24. marts 2003 - 11:29 #18
grafix>
Jeg prøvede nu bare for sjov at lave, det der blev spurgt efter....

Men efter en bemærkning som "og for 150 point forventer jeg noget der er gjort lidt mere ud af...." Håber jeg at jeg er den sidste der har lavet noget for denne "dum ass" "STAVE fejl" :-)

Mvh. Henrik
Avatar billede grafix Nybegynder
24. marts 2003 - 11:37 #19
Henrik> Da jeg var færdig med en opgave han iøvrigt havde godkendt, skrev han at han kunne ville give 80 ud af 125, altså kun 2/3.... jeg er sådan set ligeglad med point og ville bare gerne hjælpe.... og ikke pisses på.
Avatar billede henrik27 Nybegynder
24. marts 2003 - 11:45 #20
grafix>
Det er heldigt at det ikke er så tit at man støder på personer, som ham,her på eksperten. De fleste sætter stor pris på det man prøver at lave til dem, og det kan godt være, at det ikke er det store rent grafisk, men mange gange kan de så selv arbejde videre med ideen....

Mvh. Henrik
Avatar billede dumazz Nybegynder
24. marts 2003 - 11:45 #21
grafix> hold nu kæft.... det du lavede kunne jeg sagtens selv have lavet, så vær glad for at du har fået noget for det... og til dig henrik skal der være plads til 4 bannere i "holderen"
Avatar billede henrik27 Nybegynder
24. marts 2003 - 11:59 #22
dumazz> Du kan putte lige så mange bannere ind som du har lyst til! ! !

eks. http://www.web-effekter.dk/eksperten/bannerholder/

Mvh. Henrik
Avatar billede grafix Nybegynder
24. marts 2003 - 12:24 #23
*LOL*.. jamen dumazz så lave det dog selv
Avatar billede dumazz Nybegynder
24. marts 2003 - 15:00 #24
det har jeg ikke evner til...
Avatar billede mal_t Nybegynder
24. marts 2003 - 20:13 #25
dumazz -
1) Jeg er lidt træt af at se spørgsmål om banner, annerholder, designs, menu effekter osv osv. fra dig.
2) Hvis grafix bud ikke var tilfredsstillende kunne du vil bare have lavet noget selv og slet ikke accepteret nogen?
3) Jeg overvejer kraftigt at kontakte en admin da du aldrig acceptere nogle af dine spørgsmål! Tag ikke dette som en advarsel, bare så du ved jeg synes du gør noget forkert!

Jeg undskylder at dette indlæg ikke omhandler det konkrete spørgsmål!

/MaL_T - Malte Worsøe
Avatar billede henrik27 Nybegynder
26. marts 2003 - 11:29 #26
dumazz>
Tak for point !

Mvh. Henrik