Avatar billede dumazz Nybegynder
21. marts 2003 - 14:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Top+ bund banner til mit site....

Hejsa.... Jeg vil gerne have lavet et top + bund banner til mit site: www.dumazz.dk/nydumazz

Navn: Dumazz, Slogan: InZanity Online

Skal passe ind på siden, og være 750*90 pixels
Avatar billede morten_leth Nybegynder
21. marts 2003 - 14:05 #1
hvis der ikke er andre der har lyst til at begive sig ud i det så vil jeg gerne men det er kun hvis du ikke kan få andre til det for jeg er kun nybegynder.... men hvis det nu er tilfældet vil jeg selvfølgelig gerne prøve... så kan du jo altid kassere det hvis det ikke har nogen interesse... mit icq er 128002424 og min msn er mortenleth@hotmail.com
Avatar billede dumazz Nybegynder
21. marts 2003 - 14:07 #2
du må da gerne give det et forsøg...
Avatar billede morten_leth Nybegynder
21. marts 2003 - 14:09 #3
okay forsøger lige i weekenden.... men husk nu lige jeg er meget nybegynder... jeg har kun lavet 2 og det første er her
www.northwest.dk/eksperten/morten.html
Avatar billede grafix Nybegynder
21. marts 2003 - 15:15 #4
Pas på Dumazz betaler ikke ved kasse et
http://www.eksperten.dk/spm/330589
Avatar billede s_kjaer Praktikant
21. marts 2003 - 21:54 #5
Desuden har han negativ point saldo:
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=dumazz&option=24

Du er vist ved at have problemer:
http://www.eksperten.dk/spm/331706
Avatar billede miss-g Seniormester
21. marts 2003 - 23:08 #6
Hvordan kan man ende med at få negativ saldo?

Miss-g
Avatar billede dumazz Nybegynder
24. marts 2003 - 17:11 #7
morten> har du et forslag klar ??? uden svar inden 27 marts, lukkes spm'et..... Og lad nu være med at kommentere det Grafix.....