Avatar billede zeldo Nybegynder
26. marts 2003 - 07:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Et banner til min side

Hej alle i eksperter

Jeg ville lige høre om nogle af jer der kunne lave et banner til mig...

Størrelsen på banneret skal være 748x90 og det skal passe til www.net-bold.dk/net-bold.dk2

Det skal være præget af noget der har med fodbold at gøre gerne danske superligaspillere.... Derudover skal der være et felt, hvor der er plads til et banner i størrelsen 468x60

Håber på mange gode forslag.
Avatar billede zeldo Nybegynder
26. marts 2003 - 07:54 #1
Glemte lige at skrive at der skal stå net-bold.dk på banneret....
Avatar billede azarion Nybegynder
26. marts 2003 - 08:34 #2
det er lidt svært idet at det er så tyndt, men jeg skal prøve...
Avatar billede pagansfaery Nybegynder
26. marts 2003 - 09:01 #3
Ikke helt hvad du bad om, men jeg gør et forsøg alligevel
http://www.iarlsae.dk/images/netbold.jpg

PF ;o)
Avatar billede zeldo Nybegynder
28. marts 2003 - 11:37 #4
ser ok.. ud, men skal jo helst være i de blå/rød/hvid farver, som kunne ses på siden.... men et udemærket forsøg, jeg venter lige på om der er andre, der giver et forsøg
Avatar billede pagansfaery Nybegynder
29. marts 2003 - 01:16 #5
;) fint nok. Gik efter den grå farve på din baggrund, selvom det nok ikke fremgår særlig tydeligt.

PF ;o)
Avatar billede zeldo Nybegynder
14. april 2003 - 10:37 #6
jeg lukker dette spørgsmål