Avatar billede dumazz Nybegynder
02. april 2003 - 14:37 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

hostet ved B-one ???

Hejsa er du hostet ved B-one.nu ???

Er du tilfreds med deres service ???

Ved du hvad deres telefonnummer er ??? jeg har klaget over mail, men får ikke et ordentligt svar, vil snakke med dem P2P.... jeg prøvede at køre en WHOIS på deres HP, men det fremkomne telefonnummer virkede ikke...
Avatar billede raffar Juniormester
02. april 2003 - 14:46 #1
0 points!
Avatar billede raffar Juniormester
02. april 2003 - 14:54 #2
Jeg er ikke sikker, men det kan være at disse http://www.2kweb.dk har noget til fælles med b-one. De ligger i hvert fal det samme sted.
Avatar billede grunken Nybegynder
02. april 2003 - 14:57 #3
De har ingen telefonsupport for at holde prisen ned, og det er ganske forståligt til den pris !

Send en fax, eller en mail.......og uddyb dit brev, til mindste petitesse, og jeg garanterer for et ordentligt svar !
Avatar billede fatter_keine Nybegynder
02. april 2003 - 14:58 #4
ligger det samme sted ???
Avatar billede fatter_keine Nybegynder
02. april 2003 - 14:59 #5
grunken> er du medarbejder ???
Avatar billede grunken Nybegynder
02. april 2003 - 15:05 #6
NEJ fatter_keine, men til tider forstår jeg ikke alt det brok over b-one, som der eksempelvis har været her på eksperten!

Folk burde vide at man ikke får ALT for 9 kr. om måneden, hvis man forlanger åbne telefoner i til hotline, så betal dog for det hos andre webhoteller!

Jeg vil selv understrege at jeg er ganske tilfreds med b-one, men nu bruger jeg heller ikke mit site til andet end test !
Avatar billede raffar Juniormester
02. april 2003 - 15:07 #7
grunken -> Jeg gir dig 100% ret! Man får nok 'mere' end det man betaler for.
Avatar billede fatter_keine Nybegynder
02. april 2003 - 16:49 #8
Ja nedetid de sidste 3 måneder er også 27 kr værd.... helt sikkert....
Avatar billede grunken Nybegynder
02. april 2003 - 17:01 #9
LOL
Avatar billede grunken Nybegynder
02. april 2003 - 17:01 #10
Og de har en 100% nedetid ?
Avatar billede melange Nybegynder
02. april 2003 - 19:06 #11
Avatar billede melange Nybegynder
02. april 2003 - 19:09 #12
eller skal det siges at jeg er godt tilfreds med b-one.
De har selvfølgelig ikke tlf support, jeg oplever jævnligt nedetider.
Som grunken siger kan man ikke forvente meget mere til 9,- om måneden, men hvis man kan leve med at sin side ikke virker med jævne mellemrum vil jeg varmt anbefale b-one.dk
Avatar billede fatter_keine Nybegynder
02. april 2003 - 20:16 #13
Leve med at sin side ikke virker i jævne mellemrum ???? jamen det kan jeg ikke !!! Og ja det er da MEGA billigt, men det betyder da ikke at man skal forvente mindst en 503-Server Temporarely Unavailable, om dagen.... det synes jeg er ringe...
Avatar billede grunken Nybegynder
02. april 2003 - 20:25 #14
hmm, så er det jo bare at grave lidt dybere i pungedyret !