09. april 2003 - 14:10Der er
6 kommentarer og 1 løsning
Bil i 3D studio max
Hej
JEg skal lige hør om, hvordan det er næmmest at lave en bil i 3DSM? Jeg har set nogen tuts hvor der bliver brugt både boxe og lines og jeg skal komme efter dig, men hvad er næmmest?
Et spørgsmål om tempremant hvad man er til, men syntes du skal kigge på alle muligheder, spline,box, Nurbs osv. da det grundlæggende er vigtigt at kende.
Personligt kan jeg bedst lide spline, men arbejder nu heller ikke med andte næsten ;-)
Nu har jeg siddet og leget lidt med det, men kan ikke fåe det til at se ordenlig ud. Jeg arbejder ud fra bluprints, hvor jeg lægger dem ing som bg på den viewport jeg bruger. Men hvis jeg bruger 7th's forslag, bvliver der jo en masse blå prikker som er udenfor bilen, og når jeg så trækker dem ind på midten, bliver der en masse buler i den, når man render den. Har i ikke nogen tips/hint til hvordan man gør det lættest
Det er til at gå til af... Jeg har siddet hele dagen, og synes at det går meget godt, i starten, men så ligepludselig bliver det hele klattet, og rodet. Problemet er at jeg skal bruge det til et programerings projekt som jeg er i gang med.
Så håber der er en venlig sjæl der vil lave en meget detalieret, brugervejledning. Jeg kan jo kun gi 200 points, og jeg har ingen finacielle muligheder i dette projekt.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.