Avatar billede dumazz Nybegynder
12. april 2003 - 23:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Baggrund en gang

Hvordan laves det sådan at bgen i en table kun vises en gang ???
Avatar billede 7th Praktikant
12. april 2003 - 23:21 #1
background-repeat: no-repeat;
Avatar billede 7th Praktikant
12. april 2003 - 23:21 #2
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
12. april 2003 - 23:25 #3
Hvis du kender til javascript, skal du nok lave det på den måde, at den først og fremmest, tjekker om der er sat en cookie, og hvis der er, skal der ikke være nogen baggrund, hvis der derimod ikke er sat nogen cokkie, skal der være bg på.. Et hurtigt eksempel, er dog LANGT fra sikker på at det virker.

<script language="javascript">
if (Request.cookies(navn) == "sat" {
bgcolor = "#ffffff";
}else{
bgcolor = "#76jt57";
}
</script>

Det er så funktionen, der læser cookien. Kan sq ikke huske, hvordan man sætter en cookie. (Min javascript bog er blevet væk :o( )

MVH
Anders
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
12. april 2003 - 23:25 #4
nå, så misforstod jeg dig nok.. Sorry.