Avatar billede zeldo Nybegynder
14. april 2003 - 10:40 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Kom frisk - hvem kan lave et nice banner til mig

Hej alle i eksperter

Jeg ville lige høre om nogle af jer der kunne lave et banner til mig...

Størrelsen på banneret skal være 748x120 og det skal passe til www.net-bold.dk/net-bold.dk2

Det skal være præget af noget der har med fodbold at gøre gerne danske superligaspillere.... Derudover skal der være et felt, hvor der er plads til et banner i størrelsen 468x60

Håber på mange gode forslag.
Avatar billede Kengun Praktikant
14. april 2003 - 13:07 #1
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
14. april 2003 - 14:38 #2
Avatar billede jailbird Nybegynder
14. april 2003 - 18:09 #3
Hej Zeldo...

jeg har lavet et rimelig godt banner synes jeg... Må jeg sende den på mail til dig? Jeg har ingen steder at uploade den nemlig....

/jailbird
Avatar billede websolutions Nybegynder
14. april 2003 - 19:30 #4
til jailbird: gør den tilgængelig for os alle, for ellers melder jeg dig ;-)

har jeg nemlig lært at man gør herinde ;-)

nå men her er mit bud: http://www.websolutions.dk/net-bold.dk/banner.jpg

arbedstid: 20 minutter ialt
løn: 200 kr :D
Avatar billede websolutions Nybegynder
14. april 2003 - 19:42 #5
de to der har lavet et forslag, har i billedrettigheder til at kunne lave det?
Avatar billede zeldo Nybegynder
14. april 2003 - 20:24 #6
jailbird:

send det til webmaster@net-bold.dk
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
14. april 2003 - 20:37 #7
Nej, det har jeg ikke.. fjerner det nu :D

sorry
Avatar billede splatpack Nybegynder
15. april 2003 - 02:13 #8
Her er også lige et bud fra mig. navnet bliver selvfølgelig fjernet hvis....
http://jan.unikx.dk/experten/net-bold1.jpg

Hilsen
Splatpack
Avatar billede jailbird Nybegynder
15. april 2003 - 07:30 #9
websolutions>> du melder mig bare... ;o) For jeg har ingen steder at uploade den, men derfor vil jeg stadig gerne hjælpe Zeldo... Og med den pris du tager, tror jeg ikke du skal være bange for at han vælger dit ;o) But nice work, I must say... hvilket program bruger du?

Zeldo: jeg sender den nu... men jeg sender den som .mix-fil da jeg ikke kan konventere billedet til jpeg. / gif uden at billede bliver forringet... Skyldes nok, at jeg har brugt Office pakkens photodraw.. ved ikke hvorfor det skide program ikke kan konventere billedet til andre billedefiler, uden det ødelægger billedet..
Avatar billede websolutions Nybegynder
15. april 2003 - 10:11 #10
til jailbird:
jeg mente det skam ikke alvorligt det med en evt. anmeldelse, men i min første opgave herinde, der blev jeg anmeldt på netop det grundlag. Men den blev dog trukket tilbage ;-)

men tak for dine pæne ord, og stor respekt også til dig ;-)

jeg bruger kun photoshop, og så har jeg så brugt Paint Shop Pro til, at optimere banneret ;-)

hvis du skal have hjælp en anden gang ligesom zeldo, så står jeg dig altid til tjeneste ;-)
Avatar billede jailbird Nybegynder
15. april 2003 - 10:20 #11
websolution: pas på hvad du siger, det ender bare med at jeg hænger dig op på tilbudet ;o)

jeg tror jeg vil vandre ned i min lokale PC-butik og høre hvad de skal have for PhotoShop... for photodraw indeholder mange fede funktioner, men er ikke det bedste når du skal anvende billederne andre steder...
Avatar billede zeldo Nybegynder
15. april 2003 - 22:47 #12
Jeg takker for alle de gode forsøg!!!
Avatar billede splatpack Nybegynder
18. april 2003 - 00:17 #13
Det var så lidt. Jeg håber bare for dig at du ikke får problemer med websolutions forslag. Det er ikke fordi at jeg syntes at det er grimt eller noget (det er faktisk kanont fedt) I teorien kan Brøndby, FC-København, og Codan forsikring nægte dig at bruge banneret, med mindre altså at websolution har fået en skriftlig tilladelse fra alle parter om at han må bruge det pågældende billede/banner til din side. Jeg vil ikke male fanden på væggen, og jeg håber da heller ikke at de siger noget til det, det var bare sådan at du vidste det. Held og lykke fremover
Avatar billede zeldo Nybegynder
18. april 2003 - 09:58 #14
Splatpack

Han har forsikret mig for at det er helt lovligt, så jeg får ingen problemer den vej...
Avatar billede websolutions Nybegynder
18. april 2003 - 13:51 #15
jeg har kontakt til en sas liga-fotograf, så den er 110% i orden, og tak for de pæne ord ;-)
Avatar billede splatpack Nybegynder
18. april 2003 - 17:43 #16
Det er jeg da meget glad for at høre, især på zeldos vegne. Undskyld jeg tvivlede på lovligheden af dit banner websolution, det sker bare tit at folk ikke har fået lov til at bruge de de "billeder" de gør, og et eller andet sted så er det synd for dem der bestiller et banner, billede osv. herinde og så ikke må bruge det alligevel, fordi at ham/hende der har lavet det ikke har fået lov til det. Kanont websolution