Avatar billede skringstrup Praktikant
17. april 2003 - 08:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth

Er der en eller anden snu sjæl der har forstand på bluetooth. Det er måske lidt uden for rammerne men jeg gad godt vide hvordan jeg skal finde ud af hvilken kode der skal bruges når man skal have sin mobil Nokia 6310i til at tale sammen med en bluetooth øresnegl
Avatar billede fromsej Praktikant
17. april 2003 - 08:50 #1
Prøv at lukke her, og oprette i rigtige kategori.
http://www.eksperten.dk/kat/131
Der er nok større chance for en løsning der.*S*
Avatar billede freekyzone Nybegynder
17. april 2003 - 11:58 #2
ha, hvad er der galt med han ligger spm i denne kat?

bluetooth er da bluetooth..

om det er genereltIT eller hardware er da underordnet..

Men jeg kender desværre ikke svaret på dit spm...
Avatar billede fromsej Praktikant
17. april 2003 - 13:14 #3
Der er ikke noget galt som sådan.
Men mon ikke chancen for hjælp er størst ved at oprette spørgsmål om Bluetooth i den tilhørende kategori. ;o)
Avatar billede dee_kay Nybegynder
17. april 2003 - 15:44 #4
Du skal blot "Parre" dine enhedder... Det vil sige, din nokistlf skal du for det første slå blåtand til, så skal du sætte øresneglens søgefunktion igang (det står i manualen, det er lidt forskelligt hvordan man gør) og så skal du søge efter lydtilbehør på Nokiaen.... Så burde det funge når den finder det sæføli ;o)
Avatar billede skringstrup Praktikant
17. april 2003 - 18:23 #5
dee kay ja det du der beskriver har jeg gjort og det gik også fint men så vil den have en kode for at færdiggøre så og når jeg så ikke har den kode så slår den fra igen.
Avatar billede dee_kay Nybegynder
17. april 2003 - 19:51 #6
Koden burde også stå i manualen... På min mors var det 0000