Avatar billede amd Nybegynder
22. april 2003 - 16:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webdomain (advarsel)

Hej alle!
Jeg vil bare lige advare jer mod, at købe hotel hos webdomain. De er de værste paphatte. De tager ikke telefonerne og de svarer ikke på deres mails. Det er altså umuligt at komme i kontakt med dem.
Jeg blev lovet telefon support da jeg købte hotel ved dem, men det får jeg bestemt ikke. Igennem dagens løb har jeg ringet dem op 8 gange, og de har ikke taget den EN eneste gang! De skrev endda "Nu med ekstra god support" da jeg købte hotellet... hmm... yeah right...
Vi har over flere måneder heller ikke haft den ellers lovede webmail.

FØR jeg købte hotellet sendte jeg dem nogle links her fra eksperten hvor der var folk, der havde lignende problemer. Jeg fik det svar, at det kun var i starten den slags foregik, og at det var fordi de lige skulle have startet op osv. Men det var altså ovre!! De har altså stukket mig en stor løgn. De er altså slet slet ikke troværdige!! hold jer langt væk fra dem.
Avatar billede jgk Nybegynder
05. maj 2003 - 20:21 #1
Kan kun tilslutte mig dit indlæg.
Avatar billede amd Nybegynder
05. maj 2003 - 23:51 #2
:)
Avatar billede amd Nybegynder
03. januar 2006 - 17:58 #3
s