Avatar billede zeldo Nybegynder
24. april 2003 - 15:35 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Logo / badge

Jeg mangler et logo som lyder på:

Det skal være et lille Logo eller badge.
Det skal være rundt.
Der skal står Hurrigane Windstormes på hvis muligt ellers så bare Hurricane W.
Og så skal der være en slags orkan på.

Må godt være i Gule farver, men ikke en nødvendighed
Avatar billede mudgi5 Nybegynder
24. april 2003 - 16:21 #1
Det er svært at lave et lille logo/badge som skal være rundt med tekst, uden at have et præcist tal a width og heighth.

Men jeg skal da gøre et forsøg :-)
Avatar billede zeldo Nybegynder
24. april 2003 - 18:05 #2
Troede jeg havde skrevet at det skulle være 60 X 60 pixels...
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2003 - 18:17 #3
Hurrigane er en stavefejl ikk???
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2003 - 18:18 #4
og hvordan skal man illustrere en orkan? Det eneste jeg kan komme på er sattelit fotos, ville være nemmere med en tornado, medmindre det er et sattelitfoto du vil ha :)
Avatar billede mudgi5 Nybegynder
24. april 2003 - 18:54 #5
60x60 ??

Så bliver effekten med orkanen iiiikke alt for god.. :-/
Avatar billede zeldo Nybegynder
24. april 2003 - 19:29 #6
arrrg.... jeg mente 160 x 160 ... og en tornado ville også være fint.. bare det ikke bliver et sattelitfoto... det skal bruges som et slags logo for en slags klub i et managerspil.. så behøves heller ikke være rundt, kan være andre former.. men rundt vil være bedst...
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2003 - 19:57 #7
er der flere fejl der skal rettes????? bare sådan....
skal den overhovedet være rund?

Har siddet og kæmpet en del med at prøve at lave det der lille grumsede 60*60 pænt.. :(
Avatar billede zeldo Nybegynder
24. april 2003 - 20:21 #8
jamen lad mig da se hvad du har lavet.. kan jo godt være det er flot !
Avatar billede e-man Nybegynder
24. april 2003 - 21:19 #9
hmm... http://www.geocities.com/elles_upload/hw.html La mig se om jeg har forstået det nogenlunde!
Avatar billede zeldo Nybegynder
24. april 2003 - 21:51 #10
e-man... det er lidt misforstået, da det skal være et slags logo/badge for en klub i et manager spil... men tak for buddet
Avatar billede or.han Nybegynder
24. april 2003 - 22:20 #11
Her er mit bud. Hvis der er noget der skal rettes så sig til.
http://www.angelfire.com/oz/ozon/wh.jpg
Avatar billede or.han Nybegynder
24. april 2003 - 22:31 #12
Jeg har ændret noget på den.
http://www.angelfire.com/oz/ozon/wh.jpg
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
24. april 2003 - 22:39 #13
Hvad for man får "besværet" og venligheden?
Avatar billede raffar Juniormester
25. april 2003 - 00:42 #14
Her er et bud fra mig http://raffar.1go.dk/exp/zeldo/
Avatar billede raffar Juniormester
25. april 2003 - 17:24 #15
Jeg lavede lige en lille opdatering på mit bud http://raffar.1go.dk/exp/zeldo/
Avatar billede zeldo Nybegynder
25. april 2003 - 17:57 #16
Raffer.. jeg er meget vild med dit forsøg...så jeg kunne vel ikke bede dig om at sende den til min e-mail på webmaster@net-bold.dk så vil jeg afslutte når jeg har modtaget dem?
Avatar billede mudgi5 Nybegynder
25. april 2003 - 18:06 #17
Her er mit bud:

http://www.sra.webbyen.dk

Det er det første, bare så du ikke tager fejl ;-)
Avatar billede raffar Juniormester
25. april 2003 - 20:24 #18
zeldo > jeg sender dig det om 10 min.
Avatar billede raffar Juniormester
25. april 2003 - 21:15 #19
Er sendt nu ...

/raffar
Avatar billede zeldo Nybegynder
25. april 2003 - 23:56 #20
Takker for alle de gode forsøg
Avatar billede raffar Juniormester
26. april 2003 - 00:33 #21
Takker også.
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
26. april 2003 - 11:37 #22
Nu er det ikke fordi jeg er sådan en uden liv og sidder og kigger efter noget som ikke overholder reglerne... men sådan er det sq altid når jeg laver noget så nu vil jeg sige til jer: Den valgte løsning SKAL være tilgængelig for alle brugere
Avatar billede or.han Nybegynder
26. april 2003 - 11:58 #23
pistolpalle > Hvad mener du med det??
Avatar billede zeldo Nybegynder
26. april 2003 - 13:44 #24
pistolpalle.... ???

du kan da bare klikke på linket i raffars indlæg her.. så kan du også få dem, men hvad du vil bruge dem til ved jeg ikke...
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
26. april 2003 - 17:31 #25
ja det kan jo være der er ændret på det...! eller noget helt andet så det skal jo være tilgængeligt
Avatar billede or.han Nybegynder
26. april 2003 - 18:27 #26
Raffar sendte jo badget med e-mail til zeldo.
Avatar billede zeldo Nybegynder
26. april 2003 - 18:40 #27
jeg ville have den sendt, fordi jeg gerne ville have den liggende på mailen, det er vel meget normail ikke ?
Avatar billede or.han Nybegynder
26. april 2003 - 18:50 #28
Alligevel er det mod reglerne.
Avatar billede zeldo Nybegynder
26. april 2003 - 19:11 #29
det vil sige, jeg skal give point for noget og få rettigheden over det, og så må jeg ikke få det sendt til min PC ?

Lyder underligt! men sikkert rigtigt...
Avatar billede raffar Juniormester
26. april 2003 - 22:45 #30
pistolpalle og alle andre. Det der er sendt til zeldo ie. spørgsmålstiller er det som "stadig" ligger tilgængeligt på denne url http://raffar.1go.dk/exp/zeldo/

Det er efter min menig ikke noget i vejen med at jeg opfylder zeldo's ønske om at få materialet fra http://raffar.1go.dk/exp/zeldo/ dvs. hurricane.gif & hurricane2.gif Det ligger jo stadig tilgængeligt!

Endvidere har jeg set lignende procedure i rigtigt mange andre spørgsmål. Der har sprøgsmålstiller også bedt om at få det der samtidig lå tilgængeligt tilsendt via mail. Det har jeg indtil videre ikke set noget problem i og mener ganske enkelt at det heller ikke krænker noget punkt i Regelsættet.
Husk - jeg har ikke sent en .psd e.l., men kun de to .gif'er.

Endeligt vil jeg ønske alle en god week-end. Og zeldo - Jeg håber at du og din klub i et managerspil bliver glade for løsningen.

/raffar
Avatar billede raffar Juniormester
26. april 2003 - 23:36 #31
Lidft om reglerne:

I reglerne Pkt. 2 § 1 Stk. 12 & 13 siger at Det er ikke tilladt at:

Stk. 12 : tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere.

Stk. 13 : tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).

Disse to punkter er ikke overtrådt på noget tidspunkt i det løsningen ligger tilgængeligt for alle Ekspertens brugere!

Hvis i stadig synes at der er begået en overtæradelse af Ekspåertens regler http://www.eksperten.dk/regler.phtml på noget punkt i dette spørgsmål, så synes jeg at i skal henvise til de punkter i Regelsættet http://www.eksperten.dk/regler.phtml som i synes er overtrådt. Alternativt bør i nok læse dem godt og grundigt, så i til hver en tid kan "vogte" os andre i vores togt på at glæde andre mennesker, samtidig med at vi selv lærer lidt.

Ingen sure miner herfra, mken hvis man menre at der er sket en overtrædelse, så må man også føre beviser herfor. Ellers kan der konkluderes at man selv har overtrådt regelsættet Pkt. 2 § 1 Stk. 8 der siger at "Det er ikke tilladt at..." "spamme, flame eller poste indlæg uden relevans for det aktuelle spørgsmål."

Hvis i stadig mener at der er sket en overtrædelse, så kom med de relevante § hvorfra vi alle kan blive lidt klogere. Jeg kan i hver fald ikke finde en §.

Mvh

/raffar