Avatar billede zyco Nybegynder
27. april 2003 - 21:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

exp.dk SKAL på IRC !!

Nu er der over 3 i dag der har oprette et spm om " Er exp.dk på IRC"

Hvor svært kan det være at oprette en kanal??
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2003 - 21:38 #1
Og?
Avatar billede fromsej Praktikant
27. april 2003 - 21:40 #2
Hvorfor?
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. april 2003 - 21:42 #3
Hvad i alverden skulle eksperten dog der. All kommunikationen foregår jo her, IRC ville fjerne det væsentlige herfra og dermed virke direkte modsat. Her kan vi luge patebørnene fra, med IRC ville eksperten dø hurtigt, IMHO.

Åben I bare en IRC kanal, men forvendt ikke at se ret mange at ekspertens trofaste brugere der
Avatar billede riversen Nybegynder
27. april 2003 - 21:54 #4
næ, jeg kommer der i hvert fald ikke...om jeg så er seriøs må andre jo bedømme :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
27. april 2003 - 21:58 #5
Det var så 4 - (over 3)
Foreløblig uafgjort.*G*
Avatar billede kenp Novice
27. april 2003 - 21:58 #6
jeg kan ikke se nogen grund til det, jeg ville aldrig komme der!
Avatar billede disky Nybegynder
27. april 2003 - 22:00 #7
Zyco

Skal man have ordentlig hjælp skal man alligevel bruge Newsgroups, de slår Eksperten og IRC med mange længder.
Avatar billede zyco Nybegynder
27. april 2003 - 22:15 #8
Ok ok ok ok :D
Avatar billede Chewie Novice
28. april 2003 - 09:08 #9
disky >> ikke på hurtighed :o)