Avatar billede egedaler Juniormester
28. april 2003 - 21:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændring af enkelte ord ændrer hele siden

Hvis jeg fremhæver/kursiverer/understreger en linie oplever jeg at hele siden ændres eller værre endnu - dele af den. Jeg kan så benytte "fortryd indtastning" én gang så bliver det som det skal.
Avatar billede mugs Novice
28. april 2003 - 21:32 #1
Ligesom du markerer hvor kursiveringen starter, skal du også markere hvor den skal stoppe.
Avatar billede egedaler Juniormester
28. april 2003 - 21:44 #2
Det er ligemeget om jeg makerer dele af et afsnit eller hele afsnittet så kommer resten af siden med
Avatar billede rvm Nybegynder
28. april 2003 - 22:34 #3
Du har fået sat automatisk opdatering af typografer til. Dette betyder, at hvis du ændrer på en typograf - f.eks. laver noget tekst fed, så ændres typografien og alle de steder, hvor typografen er brugt ændres teksten til fed.

Løsning (hvis du har Word XP):
Vælg Formater/Typografi og Formater
Nu vises opgaveruden med typografier.
Højreklik på den typografi der driller
Vælg rediger
Fjern fluebenet i punktet "Opdater automatisk"

Hvis du har en tidligere version af Word, så skal du gå ind via Formater/Typografi