Avatar billede odegaard Nybegynder
30. april 2003 - 15:38 Der er 3 kommentarer

Menudesign

Var det ikke på tide snart at få omstruktureret i menuerne?
Man kan jo ikke nå kategorierne "Programmering -> scripts -> * " uden at have maksimeret og have en kæmpe opløsning.

Men bør ikke designe efter at brugeren har mere 800x600 opløsning.
Avatar billede odegaard Nybegynder
30. april 2003 - 15:39 #1
...og så er vi nok en del der vil opponere imod at ASP.NET er et script-sprog :-)
Avatar billede sthen Nybegynder
30. april 2003 - 15:43 #2
Selv med 1024 x 768 er Php MEGET svær at nå i menuen.
Det er for dårligt, så en ny menuopbygning vil være meget kærkommen.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
30. april 2003 - 15:47 #3
holder også til at php ikk er til at komme til uden at kender url som man så skal taste