Avatar billede zyco Nybegynder
04. maj 2003 - 00:55 Der er 39 kommentarer og
1 løsning

Skal finde password i win xp

Jeg har et auto login som ser sådan ud
http://fri-web.dk/mobz/upload/pass.JPG

Men man kan ikke se passwordet, men det må da ligge et eller andet sted på computeren.....

Men hvor, håber der er en der kan hjælpe....
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. maj 2003 - 00:59 #1
Du kan ikke finde det. Det ligger i krypteret form i registry'et.
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. maj 2003 - 01:00 #2
Hvis det er til en webside ligger der nok cookie som husker det
(der er hak i "remember my password")
Men altså passwords er jo ikke noget man har for sjov.
Andre folk, f.eks. din lillebror, må jo ikke kunne komme ind.
F.eks. ku' det jo være netbank, og så kunne lillebror overføre
alle dine penge til sin egen konto. Så du skal nok ikke regne
med at du finder password'et :-(
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. maj 2003 - 01:01 #3
Ja hvor der er ved jeg ikke, men det er i hvert fald krypteret som nanoq siger.
Avatar billede zyco Nybegynder
04. maj 2003 - 01:02 #4
jeg har passwordet, men jeg kan ikke huske det..... plz hjælp
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. maj 2003 - 01:04 #5
Ja som jeg siger nytter det ikke noget selv om du har det (jvf. lillebror historien)
Avatar billede zyco Nybegynder
04. maj 2003 - 01:06 #6
Hvad er problemet, er det fordi i tror at jeg vil misbruge det, eller er det fordi i ikke kan finde ud af at finde det ??!??
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. maj 2003 - 01:12 #7
Nej vi tror sgu da ikke at til vil misbruge det, det kommer jo heller ikke sagen ved. Og ja jeg kan ikke finde og dekryptere det
- det indrømmer jeg gerne.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
04. maj 2003 - 02:54 #8
Jamen så må du prøve dette: http://www.lostpassword.com/
Avatar billede zyco Nybegynder
04. maj 2003 - 11:04 #9
Det er lige meget, jeg har fået det password, som jeg skulle bruge af en ven :D
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. maj 2003 - 12:08 #10
Hvorfor afviser du mit korrekte svar?
Avatar billede zyco Nybegynder
04. maj 2003 - 12:11 #11
fordi jeg ikke skulle bruge det, gider da ikke give points til noget jeg ikke skal bruge !!!
Avatar billede zyco Nybegynder
04. maj 2003 - 12:13 #12
nanoq tror du selv du får 60ponits for at skrive "Du kan ikke finde det. Det ligger i krypteret form i registry'et." NOT
Avatar billede lrd Nybegynder
04. maj 2003 - 12:13 #13
Det ER da et svar..
Avatar billede lrd Nybegynder
04. maj 2003 - 12:18 #14
http://www.eksperten.dk/spm/309594

Burde du ikke lukke dette istedet...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. maj 2003 - 12:27 #15
Det er det korrekte svar... at det ikke er det svar du HÅBEDE på, er vel ikke mit problem?
Avatar billede zyco Nybegynder
04. maj 2003 - 12:50 #16
nanoq Tro på det...............
Avatar billede zyco Nybegynder
04. maj 2003 - 12:50 #17
få en admin til at se på det, ellers får du INGEN point
Avatar billede razor Nybegynder
04. maj 2003 - 13:03 #18
Zyco - nanoq's svar er jo 100% korrekt. Det kan du vel ikke være uenig i?

Derfor bør du inden 7 dage enten oprette dig et nyt spørgsmål med points til nanoq og erkende at du tog fejl - eller også vil jeg opfordre dig til at afmelde din brugerprofil, før vi gør det for dig.
Avatar billede zyco Nybegynder
04. maj 2003 - 17:04 #19
Hva fanden i er for nogle NOOBZ...., nanoq svar er IKKE rigtigt, passwordet ligger på computeren.. han siger "Du kan ikke finde det" JO JEG KAN..... SÅ DU FÅ INGEN POINT !!! FAT DET !!

Og luk bare mig bruger hvis det er det i vil bruge jeres tid på, for det eneste i får ud af det, er at jeg laver en ny bruger....
Avatar billede lrd Nybegynder
04. maj 2003 - 17:05 #20
Anmeldt!!
Avatar billede zyco Nybegynder
04. maj 2003 - 17:06 #21
snakkede med en af mine gamle venner, han rodede lidt i noget database eller noget, og fandt det...... så jeg synes bare du skulle lukke nanoq !!!
Avatar billede zyco Nybegynder
04. maj 2003 - 17:13 #22
lrd bland dig nu bare uden om.....
Avatar billede razor Nybegynder
04. maj 2003 - 18:06 #23
Sådan en attitude gider vi ikke se på her! Zyco er deaktiveret.
Avatar billede lrd Nybegynder
04. maj 2003 - 18:08 #24
Herligt
Avatar billede mobz15 Nybegynder
04. maj 2003 - 20:36 #25
HVAAAA HVORFOR HAR DU DEAKTIVERET ZYCO !!

nanoq´s svar er og var ikke rigtigt !!
du skal bare trykke "start" > "Run" skrive "regedit" og finde password, som er meget meget godt gemt, men dog ligget der.....

Hvis zyco´s bruger ikke er aktive inden end uge, skriver jeg til en anden admin, som har forstand på at være admin, og siger at han skal kigge på sagen igen..

Hilsen zyco´s ven
Avatar billede lrd Nybegynder
04. maj 2003 - 20:47 #26
Hmm der er kun en admin ok. Resten hedder Coadmin.
Stop dog de trussler. Zyco's sprog passer nok ikke lige ind her på E vel.

Lrd
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. maj 2003 - 21:01 #27
mobz15, hmmm... jeg vil nu påstå jeg kender regedit ganske godt. Og nej... man kan ikke finde omtalte password der, uanset hvor godt man leder.

Mit svar er ganske korrekt. Hvis ikke jeg vidste så grundlæggende ting om windows registry sad jeg næppe i det job jeg sidder i i dag... :)

Men jeg synes da du skal fortælle mig det, hvis jeg tager fejl. Jeg vil jo også gerne lære. Forklar mig hvor i registreringsdatabasen du finder omtalte ukrypterede password.
Avatar billede razor Nybegynder
04. maj 2003 - 21:09 #28
mobz15 er også deaktiveret.
Avatar billede hmmmm Nybegynder
04. maj 2003 - 21:15 #29
hvad er der fedt ved at deaktivere dem, som de selv siger oprette de om bare en ny bruge
Avatar billede hmmmm Nybegynder
04. maj 2003 - 21:15 #30
bruger*
Avatar billede razor Nybegynder
04. maj 2003 - 21:19 #31
Er der nogen speciel grund til at du opretter en ny bruger fremfor at bruge din gamle "dvdrip.dk" ?
Avatar billede hmmmm Nybegynder
04. maj 2003 - 21:21 #32
nææh faktisk ikke
Avatar billede razor Nybegynder
04. maj 2003 - 21:23 #33
Du burde være opmærksom på at det kun er tilladt at have en bruger på eksperten hvis du havde læst reglerne igennem. Derfor bør du afmelde den ene.
Avatar billede hmmmm Nybegynder
04. maj 2003 - 21:25 #34
grunden til at jeg oprettede denne bruger var fordi jeg tænkte at du nok ville deaktivere den lige så snart jeg begyndte at skrive her
Avatar billede hmmmm Nybegynder
04. maj 2003 - 21:30 #35
men jeg skal nok selv deaktivere den.......
Avatar billede razor Nybegynder
04. maj 2003 - 21:31 #36
Sålænge du overholder Ekspertens regler sker der ikke noget. Det er vel klart nok?
Avatar billede lrd Nybegynder
05. maj 2003 - 07:33 #37
Synes der er flere deaktiveret som stadig er i stand til at besvare spørgsmål herinde og det forstår jeg ikke. Zyco optrådte i et andet spørgsmål efter du havde kicket ham. Nå men det har i gutter nok mere styr på end jeg har :-)

Ha det godt

/Lrd
Avatar billede zyco Nybegynder
05. maj 2003 - 14:31 #38
Det er nemlig rigtigt
Avatar billede zyco Nybegynder
05. maj 2003 - 14:32 #39
Se, jeg kan stadig skrive alt det jeg har lyst til, men deaktiveingen har gjordt at jeg ikke kan oprette spm ´s :(
Avatar billede zyco Nybegynder
05. maj 2003 - 14:36 #40
lol nej jeg tog fejl, jeg kan stadig oprette spm´s, men så hvidt jeg ved modtager jeg ikke flere mails efter deaktiveringen (Men så jeg jeg også fri for at medtager flere 100 mail :D

God jul og godt nytår :D