Avatar billede aner-intet Nybegynder
08. maj 2003 - 14:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ejendomsmægler uddanelsen ?

Hej er her nogen som er igang med at læse til ejendomsmægler ?  Hvis ja hvad kræver det, er der mange lektier : ) nogen der kan give mig tip til det evt. Hvilke fag man skal være god til, jeg har lige afslutter hhx i år. Det er en 4 årig uddannelse ik ? Lønnen osv..
Avatar billede sthen Nybegynder
08. maj 2003 - 15:02 #1
Mit råd ville være, at du kontaktede en af dine lokale ejendomsmæglere og fik en snak med dem.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
08. maj 2003 - 15:06 #2
??
Avatar billede aner-intet Nybegynder
08. maj 2003 - 15:39 #3
Hvad er lønnen nogen som ved det ?
Avatar billede nstenberg Nybegynder
09. maj 2003 - 00:22 #4
Som advokat har du lov til at drive ejendomsmæglervirksomhed...
Avatar billede aner-intet Nybegynder
12. maj 2003 - 16:28 #5
wow, i kommer med gode oplysninger : )
Avatar billede CasperJDK Nybegynder
14. februar 2013 - 15:05 #6
Din løn er jo meget forskelliig. Oftest er lønnen det antal boliger du seælger, og du kan sikkert også få mange bonusser. Jeg fandt tidligere i dag noget info på http://infomaegler.dk, som du eventuelt kan prøve at tjekke ud.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. februar 2013 - 17:03 #7
Jeg fandt tidligere i dag noget info på

Hmmm, er det ikke dig selv, der ejer den side?
Det skriver du da på forsiden?