Avatar billede kaarenissen Nybegynder
18. maj 2003 - 17:53 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Kender nogen til W32.supova.Worm

Min updatede Norton 2003 kan ikke fjerne W32.supova.Worm (Blaarg.exe).

Hvad dælen skal jeg gøre ved den?
Kåre
Avatar billede riversen Nybegynder
18. maj 2003 - 18:02 #1
prøv http://housecall.antivirus.com

ellers kør en scanning med norton i fejlsikret tilstand
Avatar billede riversen Nybegynder
18. maj 2003 - 18:06 #2
svar
Avatar billede perhaps Nybegynder
18. maj 2003 - 18:21 #3
Ja, den er kendt. Kommer fra KaZaa. Brug nogle alternativer uden det skidt.
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.supova.worm.html#removalinstructions
Med en opdateret Norton burde det ikke være problemer. Sidder den i karantæne?
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
18. maj 2003 - 21:27 #4
Tak gutter...

Jeg testede først linket til online-virusscanneren, og tak for linket til en anden god gang. Det virkede dog først ved at køre Norton i fejlsikret tilstand.

Great :o)
Kåre
Avatar billede perhaps Nybegynder
18. maj 2003 - 21:58 #5
Tak for points og ha' en fortsat god søndag.