Avatar billede kimlarsen Praktikant
19. maj 2003 - 21:34 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Findes der et program ?

Findes der et program, hvor man kan lave flash ting i, uden at vide noget som helst om flash.

Noget ala frontpage, hvor man jo heller ikke nødvendigvis behøver at kende html kode !
Avatar billede geforce3 Praktikant
19. maj 2003 - 21:37 #1
www.macromedia.com FlashMX er lidt frontpage agtigt synes jeg, du kan hente en trial
Avatar billede michael2690 Nybegynder
19. maj 2003 - 21:48 #2
yes så skal du brue et lille nemt overskueligt program der kan en hel del

det hedder swish
klik på link.
http://download.com.com/3000-6676-7747039.html?tag=lst-0-1
Avatar billede flashit Nybegynder
19. maj 2003 - 21:48 #3
Avatar billede mat Nybegynder
19. maj 2003 - 22:17 #4
hehehe flash mx er lidt frontpage-agtigt nånånå :)
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
20. maj 2003 - 00:23 #5
Den sidste udgave af Swish er genial. Gode penge givet ud til et program, som kan mange ting. Mangler selvfølgelig integration med PHP/MySql, men for 50 US Dollars er det ikke så ringe endda.. og ja.. nordjysk kompliment til et program :o)
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
20. maj 2003 - 00:25 #6
Som flashit siger så prøv Swift 3d v. 3 det er nok en af de bedste og nemmeste bare spørg hvis du ikke kan finde ud af det
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
20. maj 2003 - 00:25 #7
men du kan også bruge 2'eren
Avatar billede _michael_ Nybegynder
20. maj 2003 - 00:36 #8
Pistolpalle> Swift 3d v3... nemt? Må jeg se nogle 'prøver' på, hvad du kan lave der i. Bare nogle nemme ting. :o)

Koolmoves (http://www.koolmoves.com) og Swish er nok noget af det tætteste du komme på 'begynder'programmer. Har også ladet mig fortælle, at Livemotion fra Adobe skulle være rimelig nemt at gå igang med. Men om man rent faktisk kan bruge dem til noget udover at lave en smart effekt og tilføje en lyd, ved jeg ikke rigtig.

Du kan lige så godt hoppe ud og prøve Flash MX's trial. Bruger du bare en halv måned på at sætte dig ind i det grundlæggende i Flash, så kan du allerede meget mere, end du kan i de andre programmer.
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
20. maj 2003 - 00:38 #9
hvem siger du det sidste til? det er nok til kimlarsen

swift det er da rimeligt nemt har da lavet massere af animationer og andre ting og importeret til flash og du kan da sagtens se prøver på noget jeg har lavet
Avatar billede _michael_ Nybegynder
20. maj 2003 - 00:41 #10
Pistolpalle> Et godt startprogram til at lave flash-ting i, det er nu ikke det første, der lige falder på tungen ved Swift 3d.
Avatar billede aner-intet Nybegynder
20. maj 2003 - 00:53 #11
hehe pistol du er ikke ret gammel : )
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
21. maj 2003 - 22:48 #12
Hvorfor tror du ikke det?
Avatar billede aner-intet Nybegynder
22. maj 2003 - 00:44 #13
Tror ikke, kan høre..
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
22. maj 2003 - 00:47 #14
Takker for debatten :o)