Avatar billede rasmus_h Nybegynder
22. maj 2003 - 21:41 Der er 24 kommentarer og
4 løsninger

Design på visitkort

Hejsa!

Kan i ikke lige vurdere mit visitkort? Jeg har selv prøvet at lave noget, men hvad synes i om det? Noget det vurde ændres?

Se det på www.miljopose.dk/visitkort.jpg

VH

Rasmus!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
22. maj 2003 - 21:44 #1
Det er blevet rigtig godt, Rasmus. Vi kan godt li at din www adresse er kommet til venstre.

Designet er meget fint.

Måske du lige skal skrive "firmaet med forbindelserne i orden".
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. maj 2003 - 21:48 #2
pænt og afdæmpet
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
22. maj 2003 - 21:51 #3
Jeg lægger lige en ny version... Der er lidt rettelser... ;)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
22. maj 2003 - 21:52 #4
Dog ser det ud til at dit motto er en lille smule til højre for dit logo. er det med vilje?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
22. maj 2003 - 21:53 #5
og i dit tlf skal der være et punktum, eks. "tlf." :)
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
22. maj 2003 - 21:57 #6
Nyt billede uploadet - kig lige igen tak!

- Rasmus!
Avatar billede miss-g Seniormester
22. maj 2003 - 21:59 #7
"Firmaet med forbindelsen i orden".... hm, hvad med at skrive "Ordentlige forbindelser" ??

Ellers nydeligt *s*
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
22. maj 2003 - 22:00 #8
miss-g> Der står faktisk også: "Firmaet med forbindelserne i orden!"

- Rasmus!
Avatar billede miss-g Seniormester
22. maj 2003 - 22:01 #9
Ja det kan jeg godt læse, men synes det andet lyder mere smart *S*

Det er nok en smagssag (det var bare et forslag).
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
22. maj 2003 - 22:03 #10
miss-g> Ja ok... Du skrev bare forbindelser i ental - og det står i flertal! Så jeg troede lige du havde læst det forkert! ;) For ja, jeg synes også det lyder dumt i ental - men nu står det altså i flertal...

- Rasmus!
Avatar billede miss-g Seniormester
22. maj 2003 - 22:04 #11
*S* Ja, jeg havde skrevet i ental, men mente flertal.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
22. maj 2003 - 22:11 #12
Nå, vi lader den lige ligge nogle dage, og ser om der kommer flere ting...

- Rasmus!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. maj 2003 - 22:12 #13
Det er et meget enkel men helt sikkert et flot visitkort. Jeg bryder mig dog ikke om opstillingen af dine info, synes de virker lidt undertrykte, som om det andet er det vigtigste
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. maj 2003 - 22:17 #14
Teledanmark (?) anbefaler at telefonnumre er opstillet i 4 blokke á 2 cifre - i modsætning til din 2 blokke á 4 cifre.
Prøv at bedøm forskellen...
www.* adresse måske lidt federer skrift ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. maj 2003 - 22:19 #15
Bryder mig ikke om at du har skrevet @: Synes du skal skrive mail eller lign.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
22. maj 2003 - 22:23 #16
jakobclausen> Hvilken af info'erne tænker du på? Navn og adresse, eller det i den blåtonede kasse?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. maj 2003 - 22:26 #17
rasmus_h >> jeg tænker på din navn, adresse og telefon nr.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
22. maj 2003 - 22:33 #18
jakobclausen> Hvad synes du jeg skal gøre ved det? Hvordan kan jeg fremhæve det tydeligere?

- Rasmus!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. maj 2003 - 22:37 #19
rasmus_h >> Nu ved jeg ikke hvordan du har lavet designet, men prøv evt at lægge noget skygge på dine oplysninger, så det får lidt mere magt over for de grafiske elementer.
Avatar billede faetterfoto Praktikant
23. maj 2003 - 01:56 #20
Hej Rasmus_H. Jeg synes at du skal ændre @ til e-mail eller mail, for det ser ud som en krydsedulle på papiret. Men ellers ser det gosdt nok ud.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
23. maj 2003 - 22:00 #21
jakobclausen> Det kommer til at se totalt kikset ud med skygge på teksten!

Og nu er der så lagt en ny op igen... www.miljopose.dk/visitkort.jpg

- Rasmus!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. maj 2003 - 22:04 #22
rasmus_h >> Ok, så er vi blevet lidt klogere ;-)

det er bedre med hensyn til email
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
24. maj 2003 - 11:18 #23
Nu er det sendt afsted til trykkeren. Tak for hjælpen allesammen.

- Rasmus!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. maj 2003 - 11:24 #24
Nu ved jeg ikke hvor du får dem trykt, men kan kun anbefale:

www.rotation-media.dk

Bestilte onsdag 11:30 og torsdag lå de i min postkasse!
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
24. maj 2003 - 11:32 #25
Jakobclausen> Ja det kan du jo selvfølgelig ikke vide, men jeg har bare sendt dem til en god ven - så klarer han lige det!
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
24. maj 2003 - 11:45 #26
Jakobclausen> har lige kigget på deres hjemmeside. Det skal vist lige overvejes en gang... Det ser jo ikke helt dumt ud!

- Rasmus!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. maj 2003 - 11:53 #27
nej det er det bestemt heller ikek.

Bestilte 100 stk.

100 - 42kr
porto: 50 kr
92  kr
moms 23
ialt 115 kr
Avatar billede majsmarken Nybegynder
24. maj 2003 - 11:54 #28
Lidt mere:
Tegnet  :  i Tlf, Mail, Web bør stå lige over hinanden
www.* ude til venstre bør være lidt tykkere skrift - som alle de andre.
Teksten "Firmaet med forbindelserne i orden!" skal rykket lidt mod venstre så det bedre passer med den bål kasse ovenover.
Den grå "linie" til højre bør gå til MIDTEN af den blå kasse ligesom de andre steder - det er vel det der er meningen. Går iøvrigt ikke præcist til midten af den midterste kasse...