Avatar billede s.stud Nybegynder
25. maj 2003 - 16:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kompabilitet under SP3

Ifølge MS, så skulle kompabilitets-patchen være inkluderet i SP3.. Men jeg synes ikke at kunne finde den.
(Og ja - jeg har installeret SP3 :)

Hvem kan hjælpe?
Avatar billede soda Nybegynder
25. maj 2003 - 18:53 #1
Hvilken patch referere du til nøjagtig. En patch du kan hente fra Windows Update er i et andet format end det det ligger i når du installere SP3. Du kan ikke umiddelbart se om den pågældende patch er med i SP3 med mindre det står skrevet på M$ hjemmeside.
Avatar billede s.stud Nybegynder
25. maj 2003 - 19:31 #2
Jeg leder efter den, som på engelsk hedder Compability Update. Den bruges til at køre programmer/spil beregnet til Win9X under Win2k.
Ifølge Microsoft, så skulle den være med i SP3:
http://www.microsoft.com/windows2000/downloads/tools/appcompat/default.asp
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. maj 2003 - 20:37 #3
Ja, som soda skriver, så kan du ikke "se" om den er med der i - for den installeres bare. :)
Avatar billede s.stud Nybegynder
25. maj 2003 - 20:42 #4
Men hvis den installeres.. Hvordan får jeg så fat i funktionen? Det fungerer ihvertfald ikke som i "gamle dage", hvor man lavede en genvej..
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. maj 2003 - 20:45 #5
Det er slet ikke det samme!

Den patch gør at div. spil kan køres uden at gøre xp kompatibel først :)
Avatar billede soda Nybegynder
25. maj 2003 - 22:12 #6
Jeg har en ældre udgave, som du kan hente herfra.. den ligger der kun i nogle dage, så fjerner jeg den igen..

http://soda.dk/filer/appupd.exe