Avatar billede tinggaarden Nybegynder
27. maj 2003 - 08:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken Router

Hi, da jeg skal til at have flere computere på samme forbindelse, skal jeg ha´ anskaffet mig en router. MEN hvilken? Jeg har Webspeed, kører med xp og ´98. Den skal være billig "meget" og den skal være nem. Jeg skal ikke bruge den til at lukke for porte med, osv. alt skal være til at kunne køre lige igennem den uden problemer. "og den skal være nem at konfigurere til det"

Mvh Tinggaarden
Avatar billede morten_leth Nybegynder
27. maj 2003 - 08:21 #1
så ville jeg anbefale denne her... den er god, og der er webinterface så den er meget nem at gå til....
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674597895
Avatar billede tinggaarden Nybegynder
27. maj 2003 - 08:25 #2
Så mangler vi bare en butik tæt på amager :D
Avatar billede jensendk Nybegynder
27. maj 2003 - 08:34 #3
Itbutikken sender med posten ;-)
Avatar billede tinggaarden Nybegynder
27. maj 2003 - 08:36 #4
NØØØJJJ, ja, så er det vigtig den ligger tæt på amager :D
Avatar billede tinggaarden Nybegynder
27. maj 2003 - 20:36 #5
DI-604, ser ud til at virke fint :)