Avatar billede saitech Nybegynder
29. november 2000 - 11:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dexxa optical mus.. PROBLMER I CS

Jeg kan ikke få scroll knap til at virke i spil, og jeg har især et problem med det i Counter-Strike.. er der nogen som kan hjælpe...

Evt. et link hvor jeg kan finde nogle drivere eller patches til musen.

PS. der er 2 ekstra knapper på den.. en i hver side. jeg ville gerne hvis de virkede i CS også.... NEED HELP

SAYONARA SaiTech
Avatar billede xtom2 Nybegynder
29. november 2000 - 11:39 #1
Avatar billede vuffe Nybegynder
29. november 2000 - 14:07 #2
Jeg har det samme problem. Jeg spiller også CS og har brug for den, nogle af mine venner har den, men giv mig din e-mail så sender jeg den om få dage. Det er bare en lille .REG fil
Avatar billede pladask Nybegynder
29. november 2000 - 18:17 #3
Samme prob. her. I alle 3D shooters har jeg det prob. når jeg har installeret softwaren til musen.
Avatar billede schmakk Nybegynder
30. november 2000 - 16:27 #4
Jeg havde samme problem med min Microsoft Intellimouse Explorer, den har 5 knapper som jeg ikke kunne få til at virke.

Løsningen var [for mit vedkommende] at sætte knapperne op til IKKE at bruge nogen specialfunktioner, såsom en menu som aktiveres ved tryk på en af knapperne.
Sæt i stedet de ekstra knapper op til at være \"third mouse button\" eller noget lignende, det kommer an på hvordan driverne til musen er lavet.
Et alternativ er at sætte knapperne op til at emulere almindelige knapper på tastaturer
[såsom bogstaver du ikke bruger i spillet] eller noget lignende.

Håber det hjælper :)

/SchmaKK
Avatar billede vuffe Nybegynder
03. december 2000 - 15:12 #5
Jeg har .REG-filen hjemme nu, og den virker!
Jeg kan sende den til dig via E-Mail. Jeg skal bare have din adresse.
Avatar billede saitech Nybegynder
11. december 2000 - 13:04 #6
her er min e-mail.. og mange tak for hjælpen allesammen.....

SchmaKK>> jeg har oxo sådan en mus og jeg har ikke haft problemer med den..... og det andet hjælper ikke.

Xtom>> Jeg har været inde på deres hp. og jeg fandt det samme lige inden jeg oprettede spørgsmålet...

Jeg har lige et tillægsspørgsmål til dem som har samme mus som mig... Har i også problemer med at musen låser e n gang imellem ???

Vuffe>>> min e-mail er thegeek2000@hotmail.com !!! tak for det... !!!
Avatar billede xtom2 Nybegynder
11. december 2000 - 13:07 #7
1173 points for en regfil?
Avatar billede vuffe Nybegynder
12. december 2000 - 09:21 #8
Jeg fatter det sgu heller ikke, og det er ikke engang afprøvet endnu???

...Saitech du skulle nok have ventet med at give pointene indtil at du ser den virker...
Sender den snart