Avatar billede kaspero Nybegynder
02. juni 2003 - 11:09 Der er 4 kommentarer

sap hr

Jeg er konsulent i et rekrutteringsfirma der hedder Connect IT Rekruttering. I øjeblikket skal jeg finde en kandidat til et job som Senior konsulent inden for SAP HR. Det har jeg utroligt svært ved. Derfor kom jeg straks til at tænke på eksperterne;-) Vedkommende skal især være stærk inden for Løn- og/eller tidsevalueringsmodulerne. Hvis du kender en som du mener kunne bestride et job som dette hører jeg utroligt gerne fra vedkommende på kgo@connect.dk. Har hørt i skulle kunne klare alt. Glæder mig til at se om det er tilfældet;-)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. juni 2003 - 11:33 #1
Tillykke med dit job som konsulent!

SAP systemet er som en møllesten om benet på store virksomheder, og derfor kræver det en person med en civilingeniør uddannelse for at løse den type opgaver.
Den sidste SAP konsulent jeg talte med havde nemlig den uddannelse.
Jeg tror personligt ikke der er mange civilingeniører på eksperten.

Derfor håber jeg at der i fremtiden bliver udviklet langt mere brugervenlige produkter end SAP. Hvor det ikke er påkrævet at anvende kandidater til vedligeholdelse af et system.

/per
Avatar billede janemil Nybegynder
02. juni 2003 - 12:33 #2
Sidst jeg hørte havde www.init.dk SAP HR folk. Har siddet og lavet lidt web for dem, men du kan jo evt selv spørge.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. juni 2003 - 21:08 #3
SAP folk er et af de områder der stadigvæk er stor efterspørgsel efter.

Og man kan mene om SAP hvad man vil, men der er penge i det !

Og jeg tror ikke at SAP kun er for civil ingeniører.

Men dem er der nu sikkert også nogl estykker af her på E.
Avatar billede kaspero Nybegynder
24. marts 2004 - 11:52 #4
besvar