Avatar billede claus.arndt Nybegynder
02. juni 2003 - 19:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Real One Player, gemme

Findes der andre afspillere der kan gengive RealPlayer movies, f.eks. dem fra DR eller TV2.
Selv med RealOne er det en utrolig langsommelig affære hos mig og gemme kan man hellere ikke! Hvorfor skal nyhedsudsendelser dog absolut ophavsbeskyttes???
Må lige tilføje at jeg har en ret stabil 56K-forbindelse.
Det var flere spørgsmål og jeg giver 200 points til det første fyldestgørende svar.
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juni 2003 - 19:58 #1
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=claus.arndt&option=24

Kik lige dine gamle spørgsmål gennem og afslut dem eller giv lidt feedback i dem :-)

Hygge
Avatar billede zenze Nybegynder
02. juni 2003 - 22:37 #2
Kan du ikke bare afspille udsendelsen - og så optage med Creative Recorder m. indstillingen: "WHAT U HEAR". - Ellers kan du gøre det samme med MusicmatchJukebox, skulle jeg mene.
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
03. juni 2003 - 17:17 #3
zenze>
Musicmatch har jeg ikke installeret lige nu, men det er videoer det drejer sig om, ikke kun lyd.
Hvor kan man få Creative Recorder fra? Har haft dårlige erfaringer med CAPTURE-programmer.
Tænkte på om man ikke kunne bruge RadTools eller TEMPEnc til at optage streamede videoer. Jeg har ASF-Recorder men den kan kun optage streamede ASX-filer og ikke RM.
Ellers tak for kommentaren og jeg vender tilbage senere i aften.
//Claus
Avatar billede zenze Nybegynder
03. juni 2003 - 17:28 #4
Ja, det var da rart, hvis jeg kunne finde ud af at læse, hvad du spurgte om. Jeg har ikke noget bud på opagelse af levende billeder, men måske Premiere, Ulead, Canopus eller Pinnacle - eller er det kun fra digital/analog ekstern kilde?!
Avatar billede lrd Nybegynder
11. juni 2003 - 16:02 #5
Feedback tak!
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
11. juni 2003 - 17:34 #6
Venter på svar.
Creative Recorder og EO Video duer ikke med streamede RM-files.
lrd: Har lukket mine gl. åbne spørgsmål.
zenze: Hvad kan du ikke læse?
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
22. juni 2003 - 15:47 #7
Intet svar, så slutter jeg!