Avatar billede kolzie Nybegynder
08. juni 2003 - 00:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gense hvordan en side tidligere så ud?

Dav.

Jeg kan huske en side, hvor man kunne gense hvordan en bestemt side tidligere så ud.

Siden var sådan indrettet, at der når man indtastede adressen dukkede valgmuligheder op for, præcis hvilken dato man ville gense siden fra.

Har lige hørt mig ved Intializing der sagde, at et sådan spm. næsten lige er blevet oprettet, men jeg kunne ikke finde det.
Avatar billede kolzie Nybegynder
08. juni 2003 - 00:21 #1
Det skal nok lige tilføjes, at jeg ikke kan finde den omtalte side, men det kunne I vist sige jer selv.

Så mit spørgsmål lyder altså: "Hvad er adressen til den ovenover beskrevne side?"
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2003 - 00:22 #2
Wayback machine på http://www.archive.org/index.php
Avatar billede kolzie Nybegynder
08. juni 2003 - 00:32 #3
Yes. It is. Mange tak.