Avatar billede kaarenissen Nybegynder
09. juni 2003 - 11:33 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Bedste Dreamweaver/PHP-Bog på Dansk

Hej..

Jeg er en novice i opbygning af websites, og vil meget, meget gerne lære at integrere mine websites med PHP-MySql og det kan man jo med Dreamweaver MX, men det virker sq overskueligt.

Findes der en suveræn bog om emnet på dansk?

Kåre
Avatar billede miss-g Seniormester
09. juni 2003 - 11:41 #1
Dreamweaver bøger:

http://www.saxo.dk/P00.m4n?main=1&shop=2

Danske:
http://www.saxo.dk/P00.m4n?main=1&shop=2

Tror ikke en sådan findes på dansk, men du kan jo prøve at ringe til Saxo *S*
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
09. juni 2003 - 11:50 #2
Den her er godt nok ikke på dansk, men er efter min mening en af de bedste bøger, hvis ikke den bedste, på markedet om lige præcis det emne.

"PHP and MySQL Web Development - Second Edition" af Luke Welling og Laura Thomson. Den er dog så ny ar du skal købe den, men du kan jo prøve at låne 1- udgave på biblioteket og se om det er noget.
Avatar billede googolplex Novice
09. juni 2003 - 14:03 #3
Hvis du vil have virkelig kvalitet, er du nødt til at finde dem på engelsk, der findes lidt på dansk, men intet virkeligt godt (synes jeg i hvert fald).

Bogen som Isskaarup nævner er virkelig god (sidder og læser den lige nu), men omhandler ikke Dreamweaver som sådan.

Hvis du er frisk på at læse engelsk, så prøv at søg på Dreamweaver og PHP hos amazon.co.uk. Bøgerne er billige, leveres hurtigt og du kan få stort set alt.
Avatar billede miss-g Seniormester
09. juni 2003 - 16:12 #4
Avatar billede kaarenissen Nybegynder
10. juni 2003 - 16:04 #5
Takker alle for indsatsen. Tror jeg går efter PHP and MySQL Web Development - Second Edition på Amazon.

ciao :o)¨
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
11. juni 2003 - 13:34 #6
Da jeg selv har den, kan jeg kun sige godt valg, og tak for pointene.