Avatar billede phrame Nybegynder
13. juni 2003 - 20:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Online MSN

Hei Exp.dk

Jeg er lige flyttet til holland, da jeg har faet job ved et stort call-center :-) og har laant en laptop af min bror herned. Men jeg maa ikke installerer noget paa den.

Saa hvordan kan jeg blive forbundet til MSN paa den?

Findes der ikke nogle java eller andre typer online versioner af MSN eller MSN kloner?

Haaber I kan hjaalpe for dette er foerste gang i fjorten dage jeg er online. Aldrig vaeret offline i saa lang tid i de sidste 5 aar.
Avatar billede phrame Nybegynder
13. juni 2003 - 21:16 #2
Hmmm klister... Som jeg skrev maa jeg ikke installere nogle programmer paa denne labtop som jeg bruger.

Det jeg er efter er en ONLINE klon af MSN
Avatar billede phrame Nybegynder
13. juni 2003 - 21:52 #3
hmmm... jeg har soegt lidt rundt paa nettet men jeg kan stadig ikke finde nogen online version af en msn klon...

Er der virkelig ikke noget som kender en?
Avatar billede phrame Nybegynder
14. juni 2003 - 11:31 #4
Wow.. Skal dette spoergsmaal til at vaere et af de spoegsmaal som havner blandt de andre 50000 aabne spoergsmaal?

Kender ingen andre versioner af en online msn klon
Avatar billede 85 Nybegynder
16. juni 2003 - 11:11 #5
Kan du ikke bare installere MSN og afinstallere det inden du tager hjem?
Avatar billede phrame Nybegynder
16. juni 2003 - 15:01 #6
nej... det var jo meningen at jeg ikke kunne installere noget, da jeg ikke har retigheder til det....
Avatar billede woolbox Nybegynder
17. juni 2003 - 16:42 #7
http://jmsn.sourceforge.net :) En eksekverbar fil uden install ...

http://www.mister-i.com/i-mode/messenger.jsp - Crappy design (really butt ugly) men det virker, også uden om firewalls, da forbindelsen sker fra mister-i.com. Men grimt!! Og det koster penge ... men det virker  :)
Avatar billede woolbox Nybegynder
17. juni 2003 - 16:43 #8
Den bedste af alle jeg har fundet: Odigo Express! :)

Den er Javabaseret, kan connecte med Messenger accounts, ICQ og AOL. Den er gratis og virker tilsyneladende over HTTP, og kræver derfor ikke speciel FWopsætning! :)

Det kræver at du opretter en Odigo account, hvilket er gratis.
Avatar billede woolbox Nybegynder
19. juni 2003 - 10:34 #9
Dum di dej. ...