Jeg arbejder i en organisation med over 300 brugere, og skal snart til at lægge office XP ind på maskinerne. Jeg søger en løsning til at resette office indstillingerne til default indstillinger, således, at hvis folk laver kage i den, at de så kan trykke på en knap, der siger reset til default.
Dette er vel og mærke uden at slette deres brugerprofil i styresystemet (Windows XP)
Jeg mener at der findes en profile wizard i ressource kittet, den generer en fil (alle indstillinger i Office), og så kan I vel lave en lille exe-fil, som I lægger på klienten, der afvikler filen fra Profile Wizarden ved klik på en knap eller et ikon på desktoppen.
Undskyld, jeg burde have nævnt, at jeg har prøvet at lege med Profile Wizard, og også prøvet at få den til at resette profilen, men jeg har endnu ikke kunne få den til noget så elementært at resette toolbars i outlook..
Hmm - jeg har ikke selv nogen erfaring med det. Kunne man evt. på en nyinstalleret ren klient eksportere office nøglen fra regedit ud i en regfil, der blev flettet, ved klik på en knap ??
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.