Avatar billede melao Nybegynder
18. juni 2003 - 16:02 Der er 8 kommentarer

Hostpriser, redesign

Hejsa,
hvad har i af kritik til interfacet:
http://melao.users.whitehat.dk/Hostpriser/

den kommer til at skulle erstatte det nuværende på Hostpriser.dk

Vh. Casper
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
18. juni 2003 - 16:20 #1
Reklamme = Reklame
Rollovver 'tingen' syntes jeg ikke er pæn
Måske lave en opdeling mellem de 2 kolonner
Avatar billede melao Nybegynder
18. juni 2003 - 16:22 #2
Reklamme = Reklame <- Tak :)
Rollovver 'tingen' syntes jeg ikke er pæn <- Du mener links, sort bg hvid skrift?

Tjaa tror ikke jeg vil lave en opdeling mellem kolonnerne, så kommer det nok til at se endnu mere presset ud.
Avatar billede janemil Nybegynder
18. juni 2003 - 16:38 #3
Hvad det ikke web4me der ejede siden sidst jeg ved der inde?
Avatar billede melao Nybegynder
18. juni 2003 - 16:48 #4
Janemil>>
Jo det er ganske korrekt.
Avatar billede exp Juniormester
18. juni 2003 - 17:08 #5
1. Synes ikke farverne er så gode. De hænger ligesom ikke sammen...

2. Der er ikke så meget luft mellem de to kolonner

3. baggrunden i de vide felter passer ikke ind

4. mouseover er ikke pænt
Avatar billede reffak Nybegynder
19. juni 2003 - 11:23 #6
Hvis man stirrer på baggrunden mere end 5 sekunder af gangen, får man hovedpine.
Væk med den - ellers flot.
Avatar billede khalus Nybegynder
20. juni 2003 - 13:21 #7
Det er en meget god side, tror den er specielt brugervenlig. Det eneste du skal tænke på, er de link hovers, lav fx en understreg istedet? Håber jeg kan hjælpe!
Avatar billede godlike2k Nybegynder
20. juni 2003 - 19:52 #8
Baggrunden er irriterende!
Og så bryder jeg mig ikke om den grønne farve på knapperne! Synes nærmere du skulle finde en tilsvarernde blå. + evt en lys grå rundt om reklamerne.