Avatar billede black-bear Nybegynder
18. juni 2003 - 16:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hardisk fra bærbar til stationær

hej jeg vil gerne vide om man kan sætte en hardisk fra en bærbar over i en stationær og hvis man kan hvordan evt. guide på dansk til den
Avatar billede darkside Nybegynder
18. juni 2003 - 16:20 #1
Kan du, du skal bare bruge en 2½ til 3½ conveter, koster ca 120 kr ;)
http://midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=252IDE
Avatar billede jpvj Nybegynder
18. juni 2003 - 16:20 #2
Det kan du sagtens. Det eneste du skal have er en 2½"->3½" IDE converter (et stik). Det kan sikkert købes hos Danbit. Muligvis har Zitech det også.

Det er helt standard IDE diske - de er bare mindre :-)
Avatar billede jpvj Nybegynder
18. juni 2003 - 16:20 #3
darkside> Damn... 4 secs :-)
Avatar billede darkside Nybegynder
18. juni 2003 - 16:22 #4
Hehe jeg fik da vist oxo lavet et par stavefejl, well de er gratis! ;)
Avatar billede black-bear Nybegynder
18. juni 2003 - 16:50 #5
jamen tak for det da :-)
Avatar billede zenze Nybegynder
19. juni 2003 - 23:27 #6
Bor du i nærheden af Lyngby eller København kan du også købe en et sæt med adapter og skinner, så du kan montere i en 3½" bås.
http://www.brinck.dk/
Produkter > computer tilbehør > HD / FD rammer mm.