Avatar billede ravelab Praktikant
18. juni 2003 - 19:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ofir og macromedia virker ikke.

Hejsa... Jeg har lige installeret Windows Xp på min computer og lige pludselig virkede ofir.dk og macromedia.com ikke…

Jeg har prøvet at gendanne standard indstillinger i Internet Explorer og dette virkede ikke. Jeg har også prøvet at installer mozilla som heller ikke kunne komme ind på nogen af de to hjemmesider. Jeg har også oplevet dette problem en gang med Windows Me og den gang fik jeg det heller ikke løst før geninstallerede, men denne gang gider jeg ikke at gøre dette. Jeg mener at det er noget i regen der gør det, da min anden computer godt kan komme på ofir.dk eller den anden side.

Har også prøvet at køre add ware da jeg troede at det måske var et eller andet spyware der fuckede min computer up, men der var kun nogle cokies på min comp. Det er helle rcokies for den er på det laveste.

Hjælp mig det er nok det ladeste jeg har oplevet før!!

Jeg er nok heller ikke den eneste der har haft dette problem.
Avatar billede afro_05 Nybegynder
18. juni 2003 - 21:26 #1
Prøv at gå ind i funktioner- Sikkerhed og så sæt din sikkerhed lidt ned. Det kunne måske gøre det.
Avatar billede afro_05 Nybegynder
18. juni 2003 - 21:27 #2
Hvis det ellers er flash sider der er noget galt med
Avatar billede ravelab Praktikant
18. juni 2003 - 22:19 #3
Jeg har haft sikkerheden i bund og det hjalp ikke og dette har jeg vel også sagt i topen af mit indlæg.

Har indstalleret java fra sun og flash, da min comp kunne komme ind på de sider men for nogle dage siden virkede disse sider ikke, jeg ved ikke om der er andre sider der ikke virker, men har bare ikke kunne komme ind på de to sider jeg har også fundet en der havde det samme problem her på eksperten og han løste det ved at geninstaller sin comp og den løsning kender jeg jo godt, men denne gang gidder jeg ikke at geninstaller min comp.
Avatar billede ravelab Praktikant
18. juni 2003 - 22:21 #4
sun virker, men ofir virker ikke og vis mozilla ikke kan komme ind på disse sider så er det vil ikke noget med sikkerhed, men et eller andet i regedit der er sat til noget forkeret
Avatar billede afro_05 Nybegynder
18. juni 2003 - 22:23 #5
Du må undskylde at jeg ikke helt læste spørgsmålet igennem.
Jeg ved desværre ikke hvad det så er.
Avatar billede ravelab Praktikant
11. september 2012 - 21:08 #6
Løsningen var at tildelle Windows Xp internet explorer mere mb til cash.