Avatar billede mccrack.dk Nybegynder
21. juni 2003 - 16:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

CS og Win XP Pro?

Er det muligt at have en CS server kørende når der ikke er logget en bruger på?
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. juni 2003 - 17:00 #1
ja .. lav en dedicated server .. når du vælger create så marker dedicated server i bunden og start ..
du har så ikke muligheden for selv at joine fra samme maskine mener jeg ..
Avatar billede mccrack.dk Nybegynder
21. juni 2003 - 17:14 #2
loadet >

Du forstår ikke spørgsmålet... Jeg spørg om hvorledes det er muligt eller ej, at have en CS server (self. deticated) kørende når man ikke er logget ind i Win XP pro? Kan en CS server køre som en service eller...?
Avatar billede mkp Nybegynder
21. juni 2003 - 17:16 #3
Du kan godt vist ikke logge af på XP og så have programmer kørende samtidig.
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. juni 2003 - 17:18 #4
jo det kan man godt .. men hvis du vil have den kørende som en service så ved jeg det ikke ..der er programmer til at man kan lave en service men kan ikke lige komme på navnet nu
men alle mine programmer kører da videre hvis jeg bare logger af.
Avatar billede mccrack.dk Nybegynder
21. juni 2003 - 17:19 #5
mkp >

errr... nice svar: "godt vist ikke"

Jamen programmet "Remote Administrator" kører da før nogen bruger har logget ind...?
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. juni 2003 - 17:22 #6
programmet var firedaemon .. du kan prøve med det.
Avatar billede mkp Nybegynder
21. juni 2003 - 17:22 #7
Det er også et system program som windows skal bruge, hvorfor er det at du vil være logget af imens du kører cs?
Avatar billede mccrack.dk Nybegynder
21. juni 2003 - 17:25 #8
loadet >

ok, det prøver jeg lige...
Avatar billede mccrack.dk Nybegynder
21. juni 2003 - 19:37 #9
loadet >

Jamen det var da lige det program jeg havde brug for - virker perfekt efter hensigten...

Smid et svar og point du skal få ;-)
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. juni 2003 - 19:59 #10
ok godt at vide ;)