Avatar billede zyxes_nolight Nybegynder
22. juni 2003 - 18:13 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

har nogle der har fået webspeed til at virke med speedstream 2601

ER DER EGENTLIG NOGLE DER HAR FÅET WEBSPEED TIL AT VIRKE MED EN SPEEDSTREAM 2601 ROUTER...

Mit ??? ganske simpelt hvordan
Avatar billede superanden Nybegynder
22. juni 2003 - 18:16 #1
fungere fint hos mig
Avatar billede zyxes_nolight Nybegynder
22. juni 2003 - 18:20 #2
superanden>> Hvordan fil#and har du båret dig af med det?? fortæl venligst
Avatar billede tdi Juniormester
22. juni 2003 - 18:24 #3
Mit KOM til at virke. TDC havde fucked et eller andet op. Efter at have ringet dem op, fik de fikset det remote! Har virked siden.
Husker at det var noget med at de have glemt at aktivere et eller andet.
Så ring til din  hotline. Det er det du betaler for!!!!
Avatar billede kenp Novice
22. juni 2003 - 18:25 #4
men du må ikke have 2 ens spørgsmål oprettet!!
Avatar billede zyxes_nolight Nybegynder
22. juni 2003 - 18:36 #5
kenp>> Okay lukker det ene spørgsmål
Avatar billede zyxes_nolight Nybegynder
22. juni 2003 - 18:40 #6
Jeg prøver at ringe igen igen igen igen til hotline imorgen..
De er bare ikke særligt tjenste villige når man ikke har købt der zyxel skod router til mafia pris hos dem. Men man skal nok bare være heldig at få fat i den rigtige person..
Avatar billede zyxes_nolight Nybegynder
22. juni 2003 - 19:18 #7
Det skal lige siges at uden router kører det fint, men jeg tror ikke routeren får tildelt nogen ip
Avatar billede mr.fun Nybegynder
22. juni 2003 - 19:57 #8
Kontakt mig via ICQ, på nummer 44364273, hvis du ikke kan få det til at virke så skal jeg nok få det til at virke sammen med dig.
Avatar billede zyxes_nolight Nybegynder
22. juni 2003 - 21:25 #9
mr.fun>> Det bliver lidt at et problem hvis du skal yde hjælp via ICQ fordi at jeg kan jo ikke komme på nettet med routeren sat til, så det kommer til at kræve en masse genstarter. Det ville være langt lettere med hjælp igennem her!
Avatar billede mr.fun Nybegynder
23. juni 2003 - 00:19 #10
k, her goes, jeg antager du ved hvordan man resetter SS2601, Først piller du wan kablet ud af routeren, derefter resetter du den via dipswitches, der efter åbner du en IE på din PC og går in på adr. 192.168.1.1,(eller den adr den er konfigureret til interfaced.) her inde klikker du på WAN i menuen i venstre side, derefter markere du direkte forbindelse og klikker på konfigurer og der efter gem, nu inden du tilslutter noget skal du slukke dit Webspeed modem. så tilslutter du wan kablet mellem routern og modemmet, nu tilslutter du så modemmets strøm igen, og sørger for at have dit PW og Kd.nr klar, nu starter du en ny ie og søger efter registerings siden, fordi når modemmet har været slukket helt skal man registerer det ind igen, når du har registeret dig ind igen skulle du gerne være online, hvis der er mere kan du som sagt kontakte mig på ICQ
Avatar billede zyxes_nolight Nybegynder
23. juni 2003 - 22:06 #11
Jeg vælger at dele pointene således fordi at i begge var til stor hjælp, mange tak!!!!

Jeg fik endelig fat i en sød pige på deres hotline som var lidt samarbejdsvillig og ville gi min router en ip direkte..

mr.fun>> Det lyder til at du er godt inde i det med router. Kan du hjælpe mig med at sætte routeren ordenligt op så jeg kan kører programmer som edonkey/emule uden at få lavt id. Eller forlanger du at jeg opretter et nyt spørgsmål for det????
Avatar billede zyxes_nolight Nybegynder
23. juni 2003 - 22:31 #12
Naaaaahhhh, jeg opretter et nyt spørgsmål....
Avatar billede mr.fun Nybegynder
23. juni 2003 - 23:55 #13
jeg kan prøve at hjælpe dig hvis du poster et spm nummer så går jeg der over og besvare det :)