Avatar billede mccrack.dk Nybegynder
23. juni 2003 - 23:07 Der er 1 løsning

AMX: Stats MySQL

Jeg har plugin'et Stats MySQL (http://amxmod.net/amx-plugins.php?cat=mysql#74116) kørende på min CS server med AMX mod, og det virker perfekt. Men en lille detalje er at plugin'et kun registrerer navn, hvilket er lidt usmart hvis en spiller skifter dette. I stedet kunne det være smart, hvis det registrerede wonid frem for navn. Jeg har haft kontaktet forfatteren angående dette, men har ikke fået svar. Er der nogen som gider, og er i stand til, at foretage denne "lille" ændring? :-)

Det jeg helt konkret ønsker er at få tilpasset scriptet til følgende tabel:

CREATE TABLE amx_stats (
  id int(11) NOT NULL auto_increment,
  wonid text NOT NULL,
  frags int(11) NOT NULL default '0',
  deaths int(11) NOT NULL default '0',
  headshots int(11) NOT NULL default '0',
  shots int(11) NOT NULL default '0',
  hits int(11) NOT NULL default '0',
  ratio float NOT NULL default '0',
  date tinytext NOT NULL,
  time int(11) NOT NULL default '0',
  UNIQUE KEY id (id)
) TYPE=MyISAM;

...altså registrere wonid istedet for navn.

Kildekoden: http://amxmod.net/amx-showplugin.php?id=74116
Avatar billede mccrack.dk Nybegynder
25. juni 2003 - 12:54 #1
Fandt selv en løsn.