Avatar billede abpdk Nybegynder
24. juni 2003 - 14:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Browse besvarede spørgsmål

Hvorfor kan man nu pludselig ikke browse de besvarede spørgsmål???

Når jeg fjerner markeringen fra "Ubesvarede spørgsmål" og "Besvarede spørgsmål uden accepteret svar", og markerer "Besvarede spørgsmål MED accepteret svar" og trykker udfør, så nulstiller den bare til at markere de to første!?

Er det endnu en af Ekspertens mange fejl!?

//abpdk
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. juni 2003 - 14:21 #1
Virker fint hos mig... Mon ikke man kun kan bruge det, når man er pro
Avatar billede abpdk Nybegynder
24. juni 2003 - 14:22 #2
Jeg ER pro!?
Avatar billede abpdk Nybegynder
24. juni 2003 - 14:32 #3
Hvilken browser bruger du?
Det virker nemlig fint med Netscape 7.01, men ikke i IE6.
Avatar billede geforce3 Praktikant
24. juni 2003 - 14:35 #4
IE 6.0 og SP1
Avatar billede abpdk Nybegynder
28. juni 2003 - 16:09 #5
Er der ingen der har selv den mindste idé, til hvad dette kan skyldes? (inden jeg lukker)