Programmering DirectX 3D
Jeg har nu arbejdet på mine Spils tegninger/design/plot/hisorie i ½-1 år, og vil nu gerne til at bygge det, jeg har dog ikke lige den store erfaring i C++ HUI som jeg tror man kalder det... jeg vil dog gerne konsentrær mig om en vej, og det vil så være DirectX 3D, da jeg måske vil forstå det mest, jeg kender fint til grund funktionerne i C++, og har arbejdet i ca 3år med C++ "Dos" programmer...Men nu hvor jeg tænker over det, så vil det sikkert være et stor skrit at tage, fra "Dos" til DirectX 3D, så jeg vil spørge Jer Experter, om hvilken bøger og hvilken ting jeg skal undersøge, omkring vejen til at programmere Spil i 3D.
Jeg har forstået hved at lære ASP, PHP, JavaScript, og alt andet WEBScripting, at det er overblikket at sproget der tæller, nu støre DET er nu bedre foreråd har man af mugliheder, derfor vil jeg være glad for tip, links, bøger, m.m
mange tak