Avatar billede spontek Nybegynder
26. juni 2003 - 14:55 Der er 7 kommentarer

Point ved link

Hvorfor giver det ikke point at linke til Eksperten.dk?
Avatar billede snowball Novice
26. juni 2003 - 14:57 #1
Hvorfor skulle det !?

Point'ene er jo til for at vise hvor god man er til at svare på spørgsmål - ikke hvor mange man kan lokke til at klikke på et link.

Snowball
Avatar billede Chewie Novice
26. juni 2003 - 14:58 #2
Hvorfor skulle E! det ??
Avatar billede bearhugx Nybegynder
26. juni 2003 - 15:00 #3
Hmmm - hvor meget skulle et link så være værd - hvordan skulle det kontroleres - skal det være på refferal-basis (man fik point pr. bruger der brugte linket) etc...

Nææ -- jeg mener at man bør tjene sine points ved at hjælpe folk direkte - ikke ved at sende aben videre :-)
Avatar billede spontek Nybegynder
26. juni 2003 - 15:10 #4
For at øge indsatsen for at "lokke" flere til forummet her.

Kunne være 5 point pr klik. Ikke noget vildt, men lidt for at fremme forummet
Avatar billede snowball Novice
26. juni 2003 - 15:13 #5
Og 10 point hvis brugeren derefter opretter er profil osv. !?

Synes det er en dårlig idé.

Snowball
Avatar billede spontek Nybegynder
26. juni 2003 - 15:16 #6
Chancen for at folk opretter sig første gang de besøger et site er yderest minalt, men ja, det kunne man da godt udbygge det med, selvom jeg ikke tror på det
Avatar billede spontek Nybegynder
18. januar 2004 - 16:59 #7
Luk