Avatar billede barbar_bar Nybegynder
27. juni 2003 - 09:41 Der er 1 løsning

extra ram i amilo D - Cy-23

Hejsa.
Jeg kunne godt tænke mig at smide lidt extra ram i min fujitsu siemens Amilo D - Cy 23, men der er nogle problemer, som udmunder i at jeg ikke kan finde min manual.
Jeg har tjekket sitet her, samt fujitsu's hjemmesider, og er nået frem til at maskinen har 128mb onboard og kan slæbe 384mb ialt. Altså må jeg smide 256mb i.
Hvilken ram skal jeg vælge, hvor skal jeg købe den ( det behøver jo ikke være det dyreste ) og hvorledes sættes den i... ( det var vidst 3 spørgsmål.... )
Tak for jeres indsats...
Avatar billede barbar_bar Nybegynder
27. juni 2003 - 10:16 #1
har lige flyttet den til den rigtige kategori - Hardware PC.
fordobler points....