Avatar billede skaw Nybegynder
28. juni 2003 - 12:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

reparere xp

hvis man trykker r kommer den og vil have et pasword
hvor finder man det
mvh skaw
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. juni 2003 - 12:27 #1
Det kan du ik' sådan lige
Det er det password du i sin tid satte på din adminstarator konto
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2003 - 12:29 #2
Hvis du ikke har password på når du logger på XP ved normalt start, skal du bare trykke på Enter :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2003 - 12:31 #3
LOL
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. juni 2003 - 12:32 #4
Men jeg mener da ikke der skal bruges password for at reparere..
Kun reparationkonsollen, men den kan du ikke bruge til noget.
Du skal fortsætte ny installation, og undervej bliver du mindet om der allerede er en partion med windows. Tryk der R
Avatar billede skaw Nybegynder
28. juni 2003 - 12:32 #5
ok der er ikke pasword på maskinen der er også point til dig hvis det virker tak
ps har ikke afvist dit svar  men fik en box med 3 muligheder
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2003 - 12:40 #6
Det går nok - jeg blev bare lidt forvirret ;)