Avatar billede dupont18 Nybegynder
03. juli 2003 - 07:45 Der er 4 kommentarer

html kode

hejsa

er der nogen der kender en html kode eller en side eller noget andet, hvor jeg ka lave sådan på min hjemmeside at folk kan gå ind og tænde et lys til minde for en og skrive en lille hilsen eller noget i den retning???

håber i vil svare hurtigt

http://www.rodebunken.h4f.dk

mvh dennis
Avatar billede gnutella Nybegynder
03. juli 2003 - 08:35 #1
Jeg tror du skal have fat i noget flash, java eller Dhtml
Avatar billede exp Juniormester
03. juli 2003 - 08:57 #2
Det kan ikke laves i ren html (med mindre folk sender dig en mail, og du så selv opdaterer koden) - tilgengæld er det let at lave i PHP og ASP...
Avatar billede dupont18 Nybegynder
03. juli 2003 - 09:00 #3
exp>>>okarj hvorn laver man det så i php??? jeg bruger frontpage
Avatar billede exp Juniormester
03. juli 2003 - 09:22 #4
Du skal ikke bruge frontpage - det smadrer koden :-)
brug tsw webcoder istedet (det bruger jeg) www.tsw.dk

Hvordan du laver det... det nemmeste ville være at lave det som en gæstebog:
www.webcafe.dk/artikler/php/phpmysqlgaestebog/ - og så retter den lidt til :-)