Avatar billede -johnny- Nybegynder
04. juli 2003 - 14:45 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Søger gamle spil

Hey Eksperter...
Jeg søger et gammelt Adventure spil...
Altså den slags spil, hvor man skal opklarer et mord eller ligende

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med at finde sådan et :)
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
04. juli 2003 - 15:00 #1
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2003 - 15:00 #2
Så ville PoliceQuest 1-5 jo være genialt.
Jeg ved ikke hvor man kan købe dem henne, men prøv at surf lidt rundt på nettet, det kan jo være du finder noget godt :o)
...Google er din ven....
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2003 - 15:02 #3
blueberry1337 >> Er der ikke copyright på de spil ?
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2003 - 15:04 #4
monkey island seien da

3 og 4 er stadig til at opdrive med lidt held, 3 er klart den bedste af de 2, men 4 er oss ret genial

grim fandango skulle vel også kunne findes.

ellers prøv at se hvad du kan finde som abandonware, men pas på, for det er ikke det hele der er lovligt
Avatar billede norbert Nybegynder
04. juli 2003 - 15:04 #5
Prøv at kigge på
www.gamle-spil.dk

Der er måske noget her du kan bruge.
Norbert
Avatar billede norbert Nybegynder
04. juli 2003 - 15:05 #6
UPS- undskyld - var for lang tid om at svare :-)
Norbert.
Avatar billede -johnny- Nybegynder
04. juli 2003 - 15:08 #7
Har kigget lidt på Gamle-Spil.dk, men synes ikke rigtigt der er noget jeg kan bruge der...
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
04. juli 2003 - 17:51 #10
Hvilke spil er det egenligt du søger?
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
04. juli 2003 - 17:52 #11
Fordi det er jo ikke alle spil man bare kan hente på internettet.

Fordi der kan jo være copyright på spillet.

De spil inde på gamle-spil.dk er der ikke copyright på! det er derfor man kan hente dem gratis!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. juli 2003 - 09:53 #12
Jeg vil lige indskyde, at jeg tvivler meget på lovligheden af alle spil på gamle-spil.dk.

Som eksempel, kan man hente Simcity 2000 derfra. Jeg føler mig ganske overbevist om, at det spil IKKE er frigivet. I hvert fald kan man købe det i vores lokale Expert for 49,-
Avatar billede norbert Nybegynder
05. juli 2003 - 10:05 #13
Hvis du mener, at gamle-spil.dk er rustne i kanten, ville det så ikke være en god ide at fjerne linket fra Ekspertens regler:
http://www.get-ready.dk/index.php?page=files/expfaq.php
(nederst på siden)?

Det var der, jeg fandt det i sin tid.
Norbert :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. juli 2003 - 22:36 #14
jo :)
Avatar billede norbert Nybegynder
05. juli 2003 - 22:38 #15
Jeg har lige "talt" med co-admin, og linket, jeg hentyder til, har intet med eksperten at gøre, men det er jo ikke til at vide * ggg*
Norbert :-)
Avatar billede -johnny- Nybegynder
07. juli 2003 - 19:31 #16
Har fundet hvad jeg søgte :)

Tak til alle...