Avatar billede henrikmoller Nybegynder
14. juli 2003 - 10:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Email adresser omformateres automatisk

Et lille forslag

Den robot der i dag omformer weblinks fra tekst til weblinks burde udbygges.

Der er mange der angiver deres email adresser direkte, hvilket spamhøstere kan benytte sig af.

Robotten burde tage hånd om emailadresser:

asdf@asdf.com

burde omformes til f.eks
asdf (snabela) asdf.com

Vi der skal bruge adressen kan sagtens læse den, men spam email-høstere kan kun kløjes i ovenstående.

MVH

Henrik
Avatar billede roenving Novice
14. juli 2003 - 10:36 #1
-- jeg har vænnet mig til herinde at angive det som: asdf at asdf dot com ... også en work-around !-)
Avatar billede exp Juniormester
14. juli 2003 - 10:38 #2
Jeg plejer at henvise til mit minisite :-)
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
14. juli 2003 - 11:02 #3
Hej Exp,

Og dit minisite kan ikke besøges af en adressehøster? Der er ellers en fin link ind til det fra denne side, og der står "Email:..." (ok, jeg skriver ikke din adresse her for det tilfælde at minisites på en eller anden måde er skjult for høstere.

Jeg ville ændre mit minisite asaP :-)

Henrik
Avatar billede exp Juniormester
14. juli 2003 - 11:12 #4
Så gælder det jo også om at have et grundigt antispam-filter :-)
Avatar billede exp Juniormester
14. juli 2003 - 11:14 #5
... men har valgt at ændre det (til en lidt sjov skrivemåde, imho ;-)
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
23. oktober 2003 - 15:22 #6
lukker lige denne