Avatar billede hacky Nybegynder
27. juli 2003 - 10:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan installere jeg mandrake?

Hej Allesammen...

Jeg har downloadet Linux Mandrake 9.1, men nu kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg skal installere denne...

Nogen der kan give mig en beskrivelse af hvad jeg skal gøre for at instalationen starter???

Med venlig hilsen

Kasper Ulvedal
Avatar billede JoeX2 Praktikant
27. juli 2003 - 13:19 #1
Har du prøvet at indsætte cd'en og derefter starte computeren. Hvis dette ikke starter installationen er det fordi opstart via cd er slået fra på din computer. Hvis det er slået fra har du 2 muligheder:

- Slå det til.
- Lave en gammeldags opstarts-diskette.
Avatar billede hacky Nybegynder
27. juli 2003 - 13:43 #2
Hej Joex2

En "gammeldags opstarts-diskette" er det bare en bootdisk fra windows??? Jeg kan jo ikke oprette en fra linux, når det IKKE er installeret nogle steder...

Hilsen Kasper
Avatar billede hacky Nybegynder
27. juli 2003 - 17:18 #3
Nå... Har selv klaret det...
Avatar billede JoeX2 Praktikant
27. juli 2003 - 21:00 #4
Næste gang du snakker med dig selv, vil du så ikke lave være med at skrive det ned, her?

Man bliver lidt irriteret når man finder ud af at du egentlig ikke skrev for at få hjælp.
Avatar billede hacky Nybegynder
04. september 2003 - 10:53 #5
Jeg snakker ikke med mig selv... Jeg siger til dig at du ikke behøver at bruge mere tid på mig!!!

Hilsen Kasper...
Avatar billede JoeX2 Praktikant
04. september 2003 - 12:33 #6
Men du forstod vel pointen om at man ikke skrever, når man ikke behøver hjælp.

Du hehøver ikke at svare. Så ender det bare med fluge knipperi.