Avatar billede sway Nybegynder
31. juli 2003 - 17:52 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Navn på domæne

Hej jeg har bestilt domænet JegErEnNeger.dk ved cliche.dk
de skriver at Registranten eller dennes fuldmægtige erklærer hermed, at brugen af domænenavnet ikke krænker tredjeparts navne- eller varemærkerettigheder eller i øvrigt må formodes at stride mod dansk lovgivning, og at registranten er indforstået med, at betingelsen for fortsat registrering bl.a. er overholdelse af DIFOs til enhver tid gældende regler for administration af domænenavne under top level domænet .dk, herunder afgørelser fra det af DIFO nedsatte klagenævn, jf. § 5 i regelsættet.

og er i tvivl om mit domæne navn er det.

hvad tror i..?

//
Sway
Avatar billede soreno Praktikant
31. juli 2003 - 17:54 #1
Det kommer an på hvilket indhold din side får.
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2003 - 17:54 #2
ordet "neger" tror jeg godt nogen kan blive stødt over. Men om det ligefrem er ulovligt, ved jeg ikke
Avatar billede sway Nybegynder
31. juli 2003 - 17:56 #3
indholdet kan indtilvidere ses på http://www.halflifeworld.dk/fjummer
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2003 - 17:58 #4
hvad er formålet med den hjemmeside ? Og hvorfor det navn ?
Avatar billede sway Nybegynder
31. juli 2003 - 17:59 #5
hmm bare en personlig hjemmeside...
navnet fordi cliche.dk skriver at fjummer.dk er bestilt og så må jeg jo finde et andet.. andre grunde er der ikke
Avatar billede soreno Praktikant
31. juli 2003 - 18:00 #6
Hvorfor så ikke bestille:
jegerikkeenneger.dk

?
Avatar billede sway Nybegynder
31. juli 2003 - 18:01 #7
hmm... syntes det andet lyder bedre... =)
Avatar billede gethosted.dk Nybegynder
01. august 2003 - 15:40 #8
Hej alle sammen!

Jeg har selv et web15 hos www.GetHosted.dk <---- Danmarks billigste webhotel!

Du får alt hvad du skal bruge(og mere til)... og så er det til kun 7 kr. om måneden (INKL MOMS)!

Plus deres service er helt i top! Svar meget hurtigt på ens spørgsmål.
Avatar billede slots_norton Nybegynder
01. august 2003 - 15:43 #9
stop nu det reklame spam fis
Avatar billede jelzin101 Praktikant
01. august 2003 - 16:02 #10
gethosted.dk er deaktiveret som følge af spam (www.exp.dk/regler.phtml).

jelzin/coadmin.
Avatar billede gethosted Nybegynder
02. august 2003 - 01:17 #11
Slots >>> Er stoppet!

Jelzin >>> Håber det er i orden jeg har oprettet en ny bruger... men det var med ordentlige formål denne gang!

1) Først og fremmest for at sige undskyld! Hermed gjort!
2) For at deltage aktivt her på eksperten.dk!

Håber det er okay... og endnu engang undskyld!
Avatar billede thomasledet Nybegynder
11. august 2003 - 01:38 #12
jeg vil ikke mene, at der er noget problem i det domænenavn.

jeg vil i den anledning henvise til domænenavne som

perker.dk
neger.dk
homo.dk

hvor i hvert fald perker.dk er væsentligt mere... øhm...  anstødelig end jegerenneger.dk

desuden har vi ytringsfrihed i danmark og jeg vil ikke mene, at denne er begrænset i forbindelse med domænenavne. "ikke krænker tredjeparts navne- eller varemærkerettigheder eller i øvrigt må formodes at stride mod dansk lovgivning," <- dit navn krænker ikek nogens varemærker eller lignende og det er heller ikke ulovligt at kalde sig selv neger. selvom siden skulle ende med et racistisk indhold er der heller ikke nogen dansk lovgivning, der forhindrer dig i at være hverken racist eller nazist eller hvad du ellers potentielt kunne rende rundt og rode med i din fritid.
Avatar billede acomma Nybegynder
29. august 2003 - 04:01 #13
Vi registrerer mange domæner, og jeg finder det heller ikke krænkende på nogen måde. Der står i lovgivningen at handler du i god tro, skal du værste fald, tilkendegive din fejl, og bliver derved ikke erstatningsansvarlig.

Hvorvidt nogle ville finde navnet anstødende tvivler jeg stærkt på, det ville da være værre, hvis du valgte navnet jegkanikkelidenegere.dk da du hurtigt kunne alliere dig med andre af samme opfattelse.

- Lars-Bo, Acomma
Avatar billede acomma Nybegynder
29. august 2003 - 04:02 #14
Desuden kan du se hvad vi skriver på vores blanket her:

http://www.acomma.com/docs/bestil.doc

Minder da meget om hinanden, synes du ikke?
Avatar billede acomma Nybegynder
31. maj 2004 - 09:54 #15
lukketid ? :-)