Avatar billede jfkj Nybegynder
01. august 2003 - 17:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Overclockning & EasyTune4

Jeg har en Pentium 4 Northwood2 2,4 GHz processer. Jeg fik med mit motherboard et lille program der hedder EasyTune4. Er der en der kender dette program, og kan fortælle mig om dette program virkelig overclocker ens cpu, eller det bare er et eller andet wanna-be program der får brugerne til at tro at det overclocker, men slet ikke gør det.
Avatar billede lrd Nybegynder
01. august 2003 - 17:14 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
01. august 2003 - 17:15 #2
http://www.tweakup.dk/forumnew/show/6/

Kender ikke programmet men her et lidt til formålet
Avatar billede jfkj Nybegynder
01. august 2003 - 17:19 #3
kender du et godt overclockningsprogram?
Avatar billede lrd Nybegynder
01. august 2003 - 17:34 #4
hvorfor tager du dine point selv???
Avatar billede jfkj Nybegynder
01. august 2003 - 21:17 #5
Hvad vil du ha jeg skal gøre! der er ik nogen der kom med et "svar". Du kom kun med en kommentar. jeg kan ikke gi point til en "kommentar". Hånden på hjertet: hvis jeg ku havde jeg gjort det.
Avatar billede lrd Nybegynder
02. august 2003 - 12:37 #6
Du kunne da have bedt mig smide et svar ikke sandt???