Avatar billede webben Nybegynder
02. august 2003 - 14:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ændre value på en input fra iframe

Hej

Jeg har et document hvorpå jeg har en hidden input læggende... På samme side har jeg en iframe med nogle dropdown bokse... Udfra de dropdown bokse vil jeg gerne have ændret værdien i den hidden som lægger på selve hoved documentet. Men hvordan ser koden ud til at ændre value på en input i hoved dokumentet?

/Webben
Avatar billede roenving Novice
02. august 2003 - 14:27 #1
parent.forms[0].hiddenInput.value=
Avatar billede webben Nybegynder
02. august 2003 - 14:56 #2
roenving -> det virker ikke... jeg har ændret hiddeninput til mit formnavn... men det virker ikke... der kommer dog ingen javascript fejl men når jeg indsætter din kode så udfører siden ikke noget javascript som virkede uden din kode...? er der noget som jeg har overset? eller?
Avatar billede roenving Novice
02. august 2003 - 15:00 #3
parent.formNavn.inputNavn.value=

-- du har lige fået den forkert tror jeg !o]

enten formNavn eller forms[index] (index er normalt 0, da man sjældent har mere end een form !-)
Avatar billede webben Nybegynder
02. august 2003 - 15:12 #4
Perfekt... Det fungere... Takker mange gange... lægger du lige et svar :D
Avatar billede roenving Novice
02. august 2003 - 15:17 #5
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
02. august 2003 - 16:26 #6
-- og tak for points ;~}