Avatar billede norbert Nybegynder
03. august 2003 - 15:26 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se internetside

Hej Eksperter. Jeg har et problem. Når jeg prøver at gå ind på http://www.tivoli.dk/, ser på linien nedenunder, at den tæller op med billeder osv., til den melder, at alt er udført,  men der kommer absolut intet på skærmen. Den er helt hvid. Hvad kan jeg have gjort galt? Jeg bruger explorer på en ME-maskine. Kan der være noget galt med mine internetindstillinger?
På forhånd tak.
Norbert :-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. august 2003 - 15:28 #1
prøv at slet dine temp internet filer
Avatar billede norbert Nybegynder
03. august 2003 - 15:29 #2
Det gør jeg faktisk hver aften, når jeg er færdig med comp'en, så jeg tvivler på at det kan være det, men jeg kan da lige prøve igen.
Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
03. august 2003 - 15:31 #3
Nej, det hjalp desværre ikke :-(
Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
03. august 2003 - 15:35 #4
Kan det have noget at gøre med at jeg har admunch, spybot og zonealarm installeret?
Norbert
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. august 2003 - 15:36 #5
har du opdateret windows?
funktioner > win update
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. august 2003 - 15:36 #6
JA det er nok zonealarm der gør det - men de andre kan også godt fucke noget op. prøv at slå alle fra, og slå dem så til en ad gangen.
Avatar billede norbert Nybegynder
03. august 2003 - 15:40 #7
Har opdateret for et par dage siden. Har lige prøvet at lukke zonealarm, men den lukkede til gengæld for al internetforbindelse.
Avatar billede netbruger Nybegynder
03. august 2003 - 15:48 #8
Prøv evt. denne browser, den virker vældig godt og har mange fine funktioner. http://www.avantbrowser.com/
Avatar billede norbert Nybegynder
03. august 2003 - 15:55 #9
Det kan godt være, jeg lyder lidt dum :-)
men er det en erstatning for exploreren, som jeg så skal afinstallere, eller kan jeg bare installere den også, og så have to browsere?
Norbert ;-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. august 2003 - 15:58 #10
netbruger > det er sq da ikke et svar på hans problem!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. august 2003 - 15:59 #11
og zonealarm har jeg kun MEGET dårlig erfaringer med - bla. har jeg været ude for at den gik i ged, så kun en nyinstallation kunne redde min pc  :(
og helt grøn i faget er jeg jo altså ikke hehe
Avatar billede norbert Nybegynder
03. august 2003 - 16:01 #12
Jeg tror du har ret, Hansen, når jeg tænker efter, har det faktisk været efter, at jeg har installeret zonealarm, at siden forsvandt. Jeg vil forsøge at afinstallere den.
Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
03. august 2003 - 16:07 #13
Nu har jeg afinstalleret zonealarm, men problemet er der stadig :-(
Norbert.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. august 2003 - 16:09 #14
zonealarm ligger garanteret stadig og lurer :(
Avatar billede netbruger Nybegynder
03. august 2003 - 16:10 #15
Undskyld metal hansen, men Avantbrowser er nu udemærket desuagtet.
Og nej norbert, du behøver ikke afinstallere exploren, de kan køre sideløbende.
Avatar billede norbert Nybegynder
03. august 2003 - 16:14 #16
Afinstalleringen gik ellers fint, og jeg har også genstartet. Der ligger intet tilbage i dens mapper. Det har jeg så slettet nu, for en sikkerheds skyld.
Norbert.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. august 2003 - 16:17 #17
kører du xp? så kan du evt. prøve en reperation..
men slå lige de andre ting fra også først
Avatar billede norbert Nybegynder
03. august 2003 - 16:27 #18
Nej, jeg kører Millennium, som jeg er MEGET tilfreds med. Men du havde åbenbart ret med Zonealarm. Jeg slettede de tomme mapper, genstartede - og nu kom www.tivoli.dk til syne. Så den har altså ligget og drillet, selv om den var afinstalleret. :-)
Tusind tak for hjælpen til jer begge to - og fortsat go' dag.
Norbert :-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. august 2003 - 16:30 #19
I am the master *GG*

tak for point
Avatar billede norbert Nybegynder
03. august 2003 - 16:31 #20
:-0))