Avatar billede oasen Nybegynder
05. august 2003 - 16:42 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Hvor leger man en sportsvogn?

Jeg skal bruge en Ferrari eller lign. til et svendegilde, hvor værten skal afhentes og køres en vild tur med en chauffør. I denne forb. har jeg fået et tilbud fra www.lejenferrari.dk, men det er dog ikke helt 100% sikkert, at de kan køre den pågældende dag. Derfor er jeg nødt til at have en nødplan klar.
Kender I andre firmaer i det storkøbenhavnske område, der tilbyder det samme (eller har I nogle gode idéer i øvrigt, der kunne være en uforglemmelig gave til ca. 2000 kr)?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. august 2003 - 16:59 #1
en cliche, men paintball er altså pissesjovt!
Avatar billede tommyv Nybegynder
05. august 2003 - 17:26 #2
Har du checket på www.polterabend.dk? De skulle efter sigende have en del sjove ting...
Avatar billede miss-g Seniormester
05. august 2003 - 21:52 #3
Jylland:
Kørslen foregår i en Ferrari 308 GTB model fra 1977. Chaufføren sørger for at hovedpersonen / bruden ankommer til tiden.
http://www.richsautogummi.dk/sider/festkoersel.htm

Velkommen til Prestige Cars
Danmarks største lager af nyere Ferrari og prestigebiler.
http://www.prestigecars.dk/page.php?emne_id=47
Avatar billede oasen Nybegynder
05. august 2003 - 22:11 #4
Tak - men www.prestigecars.dk ligger jo i Viborg, og så vidt jeg kan se, følger der ikke en chauffør med i lejekontrakten...
Avatar billede miss-g Seniormester
05. august 2003 - 23:39 #5
Gad vide om man overhovedet må køre i dem:

Du/I har nu muligheden for at leje en special bil som et fantastisk blikfang på en messestand, til Åbent Hus arrangementer osv.

Som et fantastisk blikfang på en messetand....hm.
Avatar billede geek Nybegynder
06. august 2003 - 01:31 #6
Du kunne jo også købe en Tai med et fantastisk blikfang :)
Avatar billede s.stud Nybegynder
06. august 2003 - 22:00 #7
Der findes næppe særligt mange af den slags. Du skal nok mere have fat i en privatperson og spørge ham/hende. Problemet er så at finde ud af, hvem der ejer sådan en.. Politiet/motorkontoret og forhandlere må ikke oplyse dig om det. Men en løsning kunne være at indrykke en annonce i en avis.
Avatar billede miss-g Seniormester
06. august 2003 - 22:16 #8
Gad vide om man kan lave en speciel aftale med importøren af Ferrari...

Oplev en køretur i en Ferrari

"Efter utallige forespørgelser har vi valgt at tilbyde køreture i en Ferrari.

Oplev suset i en rød Ferrari 348 Spider! Eller nyd motoren arbejde i en Ferrari 412 - en limousine med sportsvognsegenskaber.

Bestil turen her på ferrarishop.dk eller ring til Ulrik W. Rasmussen, tlf. 7023 0901 lok. 13 for næmere informationer".

Fundet her:
http://www.ferrarishop.dk/News.asp?VareID=25&ItemStart=1
Avatar billede oasen Nybegynder
08. august 2003 - 13:58 #9
Jeg fandt en, der har en F355 Spider og gerne vil køre. Så det er perfekt. Ellers tak :)