Avatar billede renolde Nybegynder
14. december 2000 - 14:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kommunikation ml. java og parallel-porten.

Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg får et java program til at sende data til parallel porten? Jeg skal have tilsluttet et lille lcd display, som skal kunne vise simpel tekst.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. december 2000 - 14:40 #1
Måske! Men der er jo nogle sikkerheds aspekter, der måske kan gøre det svært, jeg vil meget gerne høre om du får det til at virke!
Avatar billede mpultz Nybegynder
14. december 2000 - 15:16 #2