Opret forbindelse (ISDN eller analog)
Efter opgradering af WIN ME til XP er der nu to dialogbokse for oprettelse af en internet forbindelse.Starter jeg IE bruges den gamle, hvor maskinen altid husker min bruger ID hos udbyderen, men jeg kan fravælge, at den husker mit password, udmærket.
Anråber andre programmer nettet, starter en ny "XP-dialog", hvor der spørges om både bruger ID og pasword skal huskes, svarer jeg nej, fordi passwords ikke skal kunne læses på maskinen af andre, skal jeg til at finde mit alenlange ID frem igen næste gang, uanset den brugte dialog boks.
Hvordan får jeg det ellers udmærkede XP system til at bruge den gamle dialog hver gang ?
